چهارمین پویش خرید امن

گروه استان‌ها_اصفهان_ رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: چهارمین پویش خرید امن با هدف پیشگیری از آسیب‌های ناشی از جرایم مالی از ۲۴ شهریور لغایت ۳۱ شهریور ماه در فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.

شناسه خبر: 19633
چهارمین پویش خرید امن

سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس بیان داشت : اين پويش با هدف پيشگيري از آسيب‌هاي ناشي از جرایم مالي در فضاي مجازي به منظور ارتقاء دانش عمومی در خصوص شيوه صحيح خريد امن و تبادلات مالي و همچنين کاهش وقوع جرايم و کلاهبرداري‌هاي مالي با مهم ترين شگردهاي مجرمانه، در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اين مقام انتظامی افزود: در حين برگزاري این پويش، به موضوعاتي همچون کلاهبرداري از طريق آگهي‌هاي جعلي، عدم پرداخت بيعانه براي خريد کالا به فروشندگان در وب سايت‌ها و اپليکيشن‌هاي درج آگهي، کلاهبرداري‌هاي اسکيمري و مواردی از این دست پرداخته خواهد شد.

وي با بيان اينکه افزايش دانش و آگاهي شهروندان در کاهش وقوع جرايم نقش مهمی ایفا می کند، تصریح کرد: این پويش از 24 شهريور لغایت 31 شهريور ماه در فضاي مجازي و حقيقي و در راستاي آگاهي بخشي عمومي و با همکاري ساير ادارات در سطح استان برگزار مي‌شود.

رئیس پلیس فتا استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان مي‌توانند يا مراجعه به سايت پليس‌فتا به نشانيwww.fata.gov.ir و تماس با مرکز فوريت‌هاي سايبري این پلیس به شماره 096380سوالات و درخواست های خود را با ما در ميان بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار