جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 1476 14:59 1402/01/19

پیش بینی قیمت دلار؛ شنبه ( 19 فروردین 1402)

دسته‌بندی: ارز ، بورس

پیش بینی قیمت دلار؛ شنبه ( 19 فروردین 1402)

دسته‌بندی: ارز ، بورس

بخشی از تحلیلگران فنی باور دارند نیروی نزولی و صعودی قوی در بازار وجود ندارد و به این ترتیب انتظار دارند که قیمت دلار در بازه محدودی نوسان کند.

در صورتی که  قیمت دلار  در بازار غیررسمی طی روز جاری به زیر مرز 50 هزار تومان برود، انتظارات افزایشی در  بازار ارز  تضعیف خواهد شد و فروش‌های ارزی افزایش خواهد یافت. در واقع علامت حیاتی به بازیگران بازار، واکنش دلار نسبت به مرز 50 هزار تومانی است.

دیشب در بازار پشت خطی تمایل به فروش ارز بیشتر بود؛ امری که نشان می‌داد انتظارات در  بازار ارز  تا حدی نزولی است. با این حال، در بازار نقدی خرد، بازیگران زیر کانال 51 هزار تومان حاضر به فروش نبودند.

بخشی از تحلیلگران فنی باور دارند نیروی نزولی و صعودی قوی در بازار وجود ندارد و به این ترتیب انتظار دارند که  قیمت دلار  در بازه 50 تا 52 هزار تومان نوسان کند.

در صورت شکست مرز 50 یا 52 هزار تومان ممکن است، سمت و سوی انتظارات تا حدی تغییر کند.

در این میان، برخی از فعالان نیز باور دارند که تقویت  شاخص کل بورس  می‌تواند انتظارات نزولی را در  بازار ارز  تقویت کند.  شاخص کل  در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز 2 میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از  بازار ارز  خارج کرد.

 

برچسب: بورس ، جهان اقتصاد ، دلار ، شاخص کل بورس ، بازار ارز ، قیمت دلار ، اخبار روز ، انتظارات افزایشی



https://jahaneghtesad.com/direct/1476


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |