یکشنبه 30 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 9332 20:00 1402/08/18

پیش‌بینی بورس هفته چهارم آبان ۱۴۰۲

دسته‌بندی: بازار سرمایه ، بورس

پیش‌بینی بورس هفته چهارم آبان ۱۴۰۲

دسته‌بندی: بازار سرمایه ، بورس

پیش‌بینی بورس هفته چهارم آبان ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

 بازار سرمایه هفته جاری را با روندی افزایشی آغاز کرد و شاخص کل دوباره به سطح ۲ میلیون واحد برگشت. به گفته فعالان بازار این رویش به دنبال آن رخ داد که نگرانی‌ها از تشدید جنگ غزه کاهش یافت، سیگنالی که از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز جمعه دریافت شده بود. حالا با گذشت یک هفته سراسر سبز، به نظر می‌رسد بازار دوباره در دست‌انداز بی‌اعتمادی حقیقی‌ها افتاده است، روندی که از ابتدای سال به رغم داشتن پتانسیل بالا اغاز شده و جلوی رشد پایدار بورس را گرفته است. رشد کم‌جان شاخص کل در پایان هفته گواهی بر این موضوع است.

 

مخاطب 24- بازار سرمایه هفته جاری را با روندی افزایشی آغاز کرد و شاخص کل دوباره به سطح ۲ میلیون واحد برگشت. به گفته فعالان بازار این رویش به دنبال آن رخ داد که نگرانی‌ها از تشدید جنگ غزه کاهش یافت، سیگنالی که از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز جمعه دریافت شده بود. حالا با گذشت یک هفته سراسر سبز، به نظر می‌رسد بازار دوباره در دست‌انداز بی‌اعتمادی حقیقی‌ها افتاده است، روندی که از ابتدای سال به رغم داشتن پتانسیل بالا اغاز شده و جلوی رشد پایدار بورس را گرفته است. رشد کم‌جان شاخص کل در پایان هفته گواهی بر این موضوع است.

 

وعده‌های بورسی تمامی ندارد

«احمد اشتیاقی» کارشناس بازار سرمایه نیز درباره روند بازار چهارشنبه به اقتصاد ۲۴ می‌گوید: «معاملات امروز نشان داد که رشد بازار متوقف شده است، به آن دلیل که به نظر می‌رسد که حجم نقدینگی به اندازه‌ای که بتواند مقابل عرضه حقوقی‌ها قرار بگیرد نداریم. همچین فضای امروز بازار نشان داد که فروشنده در این قیمت‌ها هنوز وجود دارد و روند بازار برای اینکه بتواند صعود تدریجی‌اش را ادامه دهد، یک مقداری با موانع کمبود نقدینگی و هم بحث مرتبط با عرضه حقوقی‌ها مواجه است. ما در معاملات روز چهارشنبه دیدیم که اکثر عرضه کننده‌ها حقوقی بودند».

 

محاطب 24

برچسب: بازار سرمایه ، شاخص کل ، پیش‌بینی بورس



https://jahaneghtesad.com/direct/9332


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |