شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13859 17:15 1402/12/27

پیشتازی تاریخی استان اصفهان در تولید انواع نان کامل در کشور

دسته‌بندی: استان‌ها

پیشتازی تاریخی استان اصفهان در تولید انواع نان کامل در کشور

دسته‌بندی: استان‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان از دیرباز با دارا بودن ظرفیت‌های سخت افزاری از جمله کارخانجات تولید آرد و واحدهای پیشرو خبازی، همواره مرجع کمی و کیفی تولید انواع نان کامل در سطح کشور بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در راستای توسعه و تنوع بخشی به ظرفیت های موجود تولید نان کامل در استان، جلسه «کمیته احیای نان کامل در استان اصفهان» با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی  استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی و گزارش دستگاه‌های اجرایی در زمینه آخرین اقدامات صورت گرفته جهت توسعه بیش از پیش تولید و عرضه نان کامل در استان، بر تسریع  این موضوع در قالب شیوه نامه «آرد و نان کامل و نظارت بر آن» ابلاغی توسط شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور، تأکید و اقدامات آتی توسعه ای-اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.

محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست، گفت: تولید و عرضه نان و در کل مواد غذایی سالم و کامل، از اولویت‌های حکمرانی در کشور است.

وی ادامه داد: استان اصفهان از دیرباز با دارا بودن ظرفیت‌های سخت افزاری از جمله کارخانجات تولید آرد و واحدهای پیشرو خبازی و همچنین دانش فنی و نیروی انسانی توانمند، همواره مرجع کمی و کیفی تولید انواع نان کامل در سطح کشور بوده است.

حقیقت سرشت عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های شاخص استان اصفهان در کشور، می‌تواند در تأمین شاخصه سلامت و امنیت غذایی ملی نقش مؤثری را ایفا کند‌.

برچسب: استانداری اصفهان ، اصفهان ، تولید انواع نان کامل



https://jahaneghtesad.com/direct/13859


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |