جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2553 21:41 1402/02/27

پیام تبریک مهندس فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دسته‌بندی: صنعت و معدن

پیام تبریک مهندس فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دسته‌بندی: صنعت و معدن

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مناسب و مغتنمی برای تجلیل از پیشگامان عرصه روابط عمومی است.اهمیت جایگاه روابط عمومی در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است دو چندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان،ها، ادارات و شرکت ها دوام شأن در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است. نقش روابط عمومی به عنوان مشعل دار توسعه آگاهی که با به کار گیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی اثر بخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کند انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

خوشبختانه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تکیه بر اطلاع رسانی و تولید محتوای فاخر، صحیح و گسترده و شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف و چشم انداز منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایفا نموده و به خوبی توانسته فعالیت های این کانون نوظهور صنعتی و اقتصادی را به جامعه هدف معرفی نماید.

با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ( مهار تورم، رشد تولید) روابط عمومی می تواند نقش کلیدی در تحقق شعار سال ایفا نماید.

لازم می دانم روز روابط عمومی از تلاش های متعهدانه همکارانم در واحد روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد تقدیر نموده و روز روابط عمومی را خدمت همه فعالین عرصه روابط عمومی کشور تبریک می گویم و موفقیت و سربلندی تان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

بی تردید با توجه به توانمندی، اهتمام و جدیتی که در مجموعه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد وجود دارد می توانیم با معرفی پتانسیل های منطقه ویژه به یکی از مناطق ویژه اقتصادی برتر و پیشرو بدل شویم.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، روابط عمومی ، روز ارتباطات ، اخبار روز ، منطقه ویژه اقتصادی لامرد ، مهندس فتاحی



https://jahaneghtesad.com/direct/2553


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |