شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13501 12:15 1402/12/17

وزیر صمت:تولید پژو پارس تا رفع تعهدات تداوم دارد

دسته‌بندی: خودرو

وزیر صمت:تولید پژو پارس تا رفع تعهدات تداوم دارد

دسته‌بندی: خودرو

علی‌آبادی گفت: تلاش خواهیم کرد موضوع تداوم تولید پژو پارس تا رفع تعهدات حل شود تا کسانی که ثبت نام کرده‌اند به محصول مورد تقاضای خود برسند.

عباس علی آبادی وزیر صمت گفت: به طور قطع تمامی استانداردها در تمامی دنیا شناور هاست به طوری که باید ارتقا پیدا کنند و این انتظار وجود دارد که متناسب با رشد استانداردها در سطح بین‌المللی استانداردهای داخلی کشور هم ارتقا یابد، ما هم در وزارت صمت تلاش خود را بر بهبود کیفیت و استاندارد متمرکز خواهیم کرد.

 

او گفت:متاسفانه برخی از خودروها ممکن است استانداردهای خود را با الگوی مدنظر نداشته باشند که همین موضوع باعث شده در تولید آنها مشکلاتی داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود تا کسانی که ثبت نام کردند به محصولی مورد تقاضای خود برسند.

 

علی آبادی با اشاره به عرضه لاستیک در نمایشگاه های بهاره گفت: ثبت نام و عرضه لاستیک با قیمت مصوب صورت می گیرد.وضعیت تولید لاستیک خوب است و ما در تلاش هستیم بازار را متعادل کنیم ضمن اینکه واردات را با کاهش تعرفه ها بهبود داده ایم و واردات در شرایط خوبی انجام می گیرد.

او اضافه کرد: ناترازی بازار لاستیک جبران شده است، اکنون در این زمینه ناترازی نداریم اما برخی سودجویان التهاب بازار سوءاستفاده می کنند.

برچسب: وزیر صمت ، پژو پارس ، عباس علی آبادی ، تولید پژو پارس



https://jahaneghtesad.com/direct/13501


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |