جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14358 16:00 1403/01/19
عضو هیات مدیر‌ه فولاد اکسین خوزستان:

ورق‌های API فولاد اکسین توانایی فتح بازار اروپا را دارند

دسته‌بندی: صنعت و معدن
عضو هیات مدیر‌ه فولاد اکسین خوزستان:

ورق‌های API فولاد اکسین توانایی فتح بازار اروپا را دارند

دسته‌بندی: صنعت و معدن

مرادی گفت: فولاد اکسین خوزستان با توجه به ظرفیت‌های تولیدی، توانایی فتح بازار‌های جهانی و اروپا را دارد.

محمدحسین مرادی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی، محصولات خاص فولادی برای استفاده‌های متنوع در سبد تولیدی خود دارد.

 

او با اشاره تنوع محصولات شرکت افزود: ورق‌های API، یکی از انواع ورق فولادی است که تحت استاندارد API، مناسب برای استفاده در خطوط نفت، گاز و پتروشیمی تولید می‌شود که برای ساخت لوله‌های فولادی انتقال سیالات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد دارند.

 

مرادی در تشریح ویژگی‌های ورق‌های API یادآور شد: این ورق‌ها به کاهش هزینه تمام شده در پروژه‌ها کمک کرده و میزان فولاد استفاده شده را تا ۲۰ درصد کم می‌کنند به همین دلیل ورق‌های API در مقایسه با ورق سیاه و ورق‌های معمولی از کیفیت بالاتری برخودار بوده و در برابر شرایط جوی، شکستن و .. نیز مقاومت مناسبی دارند.

 

معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین گفت: عمر بالا و مستهلک بودن برخی از خطوط لوله انتقال نفت و گاز، استفاده از ورق‌های فولادی API ۵ LX ۸۰ PSL ۲ را در خصوص اصلاح خطوط فرسوده و تاسیس خطوط جدید الزامی کرده است. 

 

عضو هیات مدیر‌ها شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده این نوع ورق‌های پرکاربرد در کشور، با تولید انبوه این نوع ورق‌های ویژه، بازار خوبی را کشور‌های حاشیه خلیج فارس و کشور اسپانیا برای خود به دست آورده و صادرات این ورق‌ها در کنار صادرات دیگر محصولات شرکت، عنوان واحد صادر کننده نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ را برای اکسینی‌ها به ارمغان آورده است.

 

مرادی در پایان گفت: تولید این ورق‌ها در کنار دیگر محصولات با کیفیت فولاد اکسین می‌تواند قلب بازار اروپا را از آن خود نماید و شاهد برافراشته شدن پرچم پرافتخار کشور عزیزمان در اروپا و دیگر نقاط جهان، با صادرات محصولاتی باشیم که به دست توانمند جوانان متخصص ایرانی به ثمر نشسته‌اند.

برچسب: فولاد اکسین خوزستان ، ن بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی



https://jahaneghtesad.com/direct/14358


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |