جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2204 14:30 1402/02/17
با حضور مدیرمخابرات منطقه اصفهان؛

نخستین پروژه شهرستانی نجما در فریدونشهر افتتاح شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها ، فناوری
با حضور مدیرمخابرات منطقه اصفهان؛

نخستین پروژه شهرستانی نجما در فریدونشهر افتتاح شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها ، فناوری

شهرستان فریدونشهر نخستین شهرستانی بود که میزبان مدیرمخابرات منطقه اصفهان، جهت افتتاح پروژه های مخابراتی از جمله پروژه های اجرای فیبر نوری و FTTH شد.

با حضور مهندس اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان آیین افتتاح ۲۲ پروژه مخابراتی و توسعه ۴۶ کیلومتر فیبرنوری شهرستان فریدونشهر، با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، در محل مرکز مخابراتی شهدای این شهرستان و با حضور مدیران و روسای سایر ادارات و سازمانهای شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم، با بیان توضیحاتی درخصوص طرح نجما بیان داشت: مخابرات منطقه اصفهان که از سال ۱۳۹۵ در ایجاد شبکه فیبر نوری FTTH با نام تجاری تانوما بعنوان شرکتی پیشرو در این عرصه بوده است، اکنون نیز با برنامه ریزی های انجام شده در قالب کمیته های فنی –تخصصی در سطح استان برآنست در آینده ای نزدیک حجم بالایی از ارتباطات مشترکین از بستر سنتی سیم مسی را به فیبر نوری منتقل کند؛ چراکه امروز نیاز به اینترنت با کیفیت، با پایداری مناسب و سرعت بالا برای کسب وکارها، سازمان ها، دانشگاه ها و مراکز علمی و … امری اجتناب ناپذیر است.

مهندس قربانی اضافه کرد: اکنون که شرکت مخابرات ایران در اقدامی جهادی و با سرمایه گذاری قابل توجهی پا در این عرصه گذاشته، امید است به لطف خداوند و در سایه تلاش و همت همه همکاران پرتوانم در مخابرات منطقه اصفهان، بتوانیم آنچه را در تعهدات دوساله استان دیده شده است انجام دهیم.

پس از پایان این مراسم، که از طریق اینترنت و سامانه شاوک بصورت زنده در سراسر مناطق مخابراتی نیز پخش می شد، مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه معاون فرماندار، بخشدار و جمعی از مدیران در منزل یکی از مشترکین FTTH حضور یافتند و تست سرعت و کیفیت سرویس مشترک در محل انجام شد.

گفتنی است؛ به دنبال آغاز عملیات اجرایی “نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران” موسوم به “نجما” در استان اصفهان، که در هفته گذشته و باحضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه، نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی، انتظامی و صنعتی استان برگزار شد؛ افتتاح پروژه های عملیاتی این طرح در شهرستان ها آغاز شد.

 

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، نمایندگان مجلس ، فیبر نوری ، اخبار روز ، استان اصفهان ، طرح نجما ، شرکت مخابرات ، فریدونشهر



https://jahaneghtesad.com/direct/2204


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |