یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7160 15:41 1402/06/12
معاون وزیر ارتباطات:‌ کیفیت شبکه ارتباطی کشور بهبود یافته است

معاون وزیر ارتباطات از بهبود شبکه ارتباطی خبر داد

دسته‌بندی: فناوری
معاون وزیر ارتباطات:‌ کیفیت شبکه ارتباطی کشور بهبود یافته است

معاون وزیر ارتباطات از بهبود شبکه ارتباطی خبر داد

دسته‌بندی: فناوری

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پس از دستور ریاست جمهور با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، در مجموع کیفیت شبکه بهبود یافته است.

«امیر لاجوردی» با انتشار پستی در «ویراستی» نوشت: پس از دستور ریاست جمهور با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده است.

رئیس رگولاتوری افزود: ان‌شاءالله این روند ادامه خواهد داشت و شبانه‌روزی برای فراهم‌کردن بهترین‌ها برای مردم عزیز در تلاش هستیم.

رئیس جمهور پیشتر در جلسه شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و نتیجه راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.

 

منبع: ایرنا

برچسب: جهان اقتصاد ، اینترنت پر سرعت ، پهنای باند اینترنت ، اینترنت ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سرویس اینترنت ، اخبار روز



https://jahaneghtesad.com/direct/7160


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |