پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 2549 20:04 1402/02/27
۴ انتصاب جدید در ایمیدرو؛

مشاور عالی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو معرفی شدند

دسته‌بندی: صنعت و معدن
۴ انتصاب جدید در ایمیدرو؛

مشاور عالی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو معرفی شدند

دسته‌بندی: صنعت و معدن

رئیس هیات عامل ایمیدرو احکامی جدیدی در حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی صادر کرد. همچنین طی حکمی جداگانه، مشاور عالی و دستیار ویژه نیز منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، بر این اساس امیر خرمی شاد رئیس هیات عامل ایمیدرو با صدور حکمی امیر صباغ را به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس هیات عامل معرفی کرد. وی پیشتر مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان را برعهده داشت.

همچنین با صدور حکمی، سمیه خلوصی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو منصوب شد. وی پیش از این به عنوان مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی فعالیت می کرد.

از سوی دیگر امیر نوژن یونسیان نیز به عنوان سرپرست مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری و حامد حبیبیان به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و راهبردی ایمیدرو معرفی شدند.

این گزارش می افزاید، امیر خرمی شاد هفته گذشته با صدور حکمی از سوی مهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو معرفی شد.

برچسب: ایمیدرو ، جهان اقتصاد ، وزارت صمت ، اخبار روز ، امیر خرمی شاد ، مهدی نیازی ، امیر صباغ ، امیر نوژن یونسیان ، حامد حبیبیان



https://jahaneghtesad.com/direct/2549


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |