یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 4272 11:05 1402/03/30

مردمی کردن بیمه از رویکردهای اساسی بیمه ای جهت اخذرضایت مردم است

دسته‌بندی: استان‌ها ، بیمه

مردمی کردن بیمه از رویکردهای اساسی بیمه ای جهت اخذرضایت مردم است

دسته‌بندی: استان‌ها ، بیمه

خدمات ارائه شده توسط صنعت با اشتغال بیش از ۲۰۰ هزارنفر در قالب ۴۰ شرکت و موسسه بیمه ای بیمه بسیار وسیع است و می توان از این صنعت به عنوان زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی یاد کرد.

مهندس مجید بهزادپور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان این مطلب گفت ؛ یکی از برنامه های که سال گذشته در بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه انجام شد راه اندازی شورای فقهی برای تطابق مقررات بیمه ای با موازین شرعی بود که با استقبال علما و بزرگان مواجه شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث تکافل به عنوان یکی از محصولات مرتبط با صنعت بیمه که مورد استفاده کشورهای مسلمان و همسایه نیز هست گفت بااجرایی شدن این موضوع چهار شرکت بیمه ای به ارائه این خدمت پرداختند.

رئیس کل بیمه مرکزی از مردمی کردن بیمه به عنوان یکی از محورها و سیاست های کلیدی بیمه نام برد و اضافه کرد: برای تحقق این موضوع اقداماتی مانند آسان‌تر کردن روش‌های انعقاد قرارداد بیمه ای ، فراهم آوری شرایط لازم برای ای بهره گیری از فناوری‌های نوین برای تسهیل و تسریع خدمات بیمه ای در جهت جلب و جذب رضایت مردم انجام شده است.

بهزادپور با اشاره به تعریف و تبیین محصولاتی مانند بازنشستگی تکمیلی گفت با این محصول آنهایی که بازنشسته می شوند می تواند از مزایای آن مانند دریافت مستمری استفاده کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان سخنان خود از سرمایه گذاری در صنعت بیمه به عنوان یکی از تخصص های این حوزه یاد کرد و گفت این بخش از کشور جایی است که چون امیدآفرین و آینده ساز است ، توجه به آن دارای ارزش است.

گفتنی است در این دیدارکه با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران جمعی از مدیران ارشد بیمه برگزار می شد آخوندی رئیس سابق شورای هماهنگی بیمه ای استان اصفهان گزارشی از وضعیت بیمه در استان را ارائه کرد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

برچسب: جهان اقتصاد ، بیمه مرکزی ، بیمه ، سرمایه گذاری ، صنعت بیمه ، اخبار روز ، مجید بهزادپور ، استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/4272


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |