شنبه 29 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 9391 14:00 1402/08/21

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان: با تمام توان می گویم که تحریم ها هیچ اثری بر ما ندارد

دسته‌بندی: انرژی ، پتروشیمی

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان: با تمام توان می گویم که تحریم ها هیچ اثری بر ما ندارد

دسته‌بندی: انرژی ، پتروشیمی

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های خارجی عنوان کرد: با تمام توان می گویم که تحریم ها هیچ اثری برما ندارد

به گزارش جهان اقتصاد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در راستای اجرای طرح مدیریت شیشه ای ، اطلاع رسانی و شفافیت برنامه ها و اقدامات انجام شده و همچنین عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال “مهار تورم و رشد تولید” در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیست و سومین ماه از حضور دکتر محسن قدیری در مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در قالب تو رسانه ای دو روزه که در آبان ماه به همت روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد ۳۰ رسانه خارجی از طرح ها، برنامه ها و اقدامات انجام شده و یا در حال اجرای این هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه آن بازید کردند.

 

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های خارجی عنوان کرد: با تکیه برتوان داخلی؛ با تمام توان می گویم که تحریم ها هیچ اثری برما ندارد. آماده ارائه آموزش های بین المللی برای کشورهای همسایه در پتروپالایش اصفهان هستیم. همچنین  پتروپالایش اصفهان از تولید محور بودن به صادرات محور شدن در حال حرکت است

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد که کل طرح های پتروپالایش اصفهان را با آخرین تکنولوژی روز دنیا و بدون هیچ‌گونه تحریم دشمن به سرانجام رسانده‌ایم.

 

گفتنی است در تور بازدید رسانه های خارجی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان رسانه های پرس تی وی ، العربیه، آناتولی ترکیه، فونیک چین، ZDF آلمان، رسانه مرکزی چین، الاتجاه عراق، الرابعه عراق، اینکس لوکزامبورک، المسیره یمن، راشا تودی روسیه، وایوری امارات متحده عربی و غیره حضور داشتند.

 

برچسب: هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، پتروپالایش اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/9391


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |