مدال افتخار به دست ائمه‌ بر گردن پهلوان خوزستانی آویخته شد

مدال شجاعت و افتخار به دست ائمه‌اطهار به گردن پهلوان خوزستانی آویخته شد و تا ابد نام و یاد و خاطره‌ی حرکت ارزشمندش در تاریخ ماندگار می‌ماند.

شناسه خبر: 19568
مدال افتخار به دست ائمه‌ بر گردن پهلوان خوزستانی آویخته شد

وقتی پهلوان بیت‌سیاح در شبی که بالاترین عنوان ورزشی را به همراه رکوردشکنی به دست آورد، پس از ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران، ارادت قلبی و همیشگی به ائمه‌اطهار را فراموش نکرد و بی‌اختیار و فارغ از همه‌چیز و همه‌کس به سراغ پرچم سرخ کربلا رفت و در برابر بیرق شهادت و شهامت سجده شکر به جای آورد.

پهلوانی تعریف دارد و نمود، در آوردگاه المپیک پاریس صادق بیت‌سیاح پهلوانی، مردانگی و جوانمردی را به جهانیان نشان داد و با صدای بلند فریاد زد: آزادی و آزادگی متعلق به اهل بیت (ع) است. درست است، مدال طلای المپیک با ناداوری و ناجوانمردانه از قهرمان شایسته ایران پس گرفته شد، اما مدال شجاعت و افتخار به دست ائمه‌اطهار به گردن پهلوان خوزستانی آویخته شد و تا ابد نام و یاد و خاطره‌ی حرکت ارزشمندش در تاریخ ماندگار می‌ماند.

امید که عاقبت بخیری و موفقیت‌های روزافزون نصیب ورزشکار ملی شود و نور هدایت و توجهات امام زمان (عج) همواره چراغ راه ورزشکاران ایران اسلامی در سطوح داخلی و بین‌المللی باشد.

حوزه بسیج سرلشکر شهید دکتر مجيد بقایی فولاد خوزستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار