شنبه 12 خرداد، 1403

کدخبر: 12823 13:55 1402/11/29
همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه آغاز شد:

عملیات اجرایی احداث 500 واحد مسکونی دانشگاه آزاد اصفهان

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها
همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه آغاز شد:

عملیات اجرایی احداث 500 واحد مسکونی دانشگاه آزاد اصفهان

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها

همزمان با سراسر کشور، عملیات اجرایی احداث 59500 واحد مسکونی ویژه نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد در استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور، هیات دولت و رییس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز گردید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در آستانه میلاد منجی عالم بشریت(عج) و همزمان با سراسر کشور، با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و هیات دولت، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان کشوری، استانی و دانشگاهی، عملیات اجرایی احداث ۵۹ هزار و پانصد واحد مسکونی ویژه نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه‌ها آغاز شد.

پیام نجفی افزود: سهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از این تعداد، پانصد واحد مسکونی است که در زمینی به مساحت 59 هزار متر مربع و در مجاورت سایت دانشگاه در قالب شهرک دانشگاهی و کوی اساتید اجرا می‌گردد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با دارا بودن حدود 500 عضو هیات علمی تمام وقت پیوسته، 300 عضو هیات علمی وابسته و اشتغال به کار و 600 کارمند و با جمعیت دانشجویی بالغ بر 32 هزار نفر، بزرگترین مرکز آموزش عالی مرکز و جنوب کشور است.

نجفی بیان کرد: این عملیات عمرانی بزرگ،  نه تنها در راستای تکریم نیروی انسانی در دانشگاه آزاد است بلکه فرصتی ایده‌آل برای مشارکت دادن دانشجویان با رشته‌های مرتبط در این پروژه و انجام کار عملی و درگیری آنان با کار میدانی و کسب تجربه خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خاطرنشان کرد: در نظر است با همکاری و نعامل با دستگاه‌های ذیربط، سیستم‌های نوین ساختمانی مبتنی بر رعایت مبحث 19 و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساختمان‌های سبز و بالاخص اجرای سازه‌های مبتنی بر معماری اسلامی، ایرانی پایدار پیاده شود.

برچسب: اصفهان ، دانشگاه آزاد اصفهان ، خوراسگان ، احداث واحد مسکونی دانشگاه آزاد اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/12823


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |