چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 887 19:44 1401/12/11

عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، تجارت

عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، تجارت

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماهه سال جاری موفق شده است با دست یابی به بالاترین میزان تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی از بدو شروع فعالیت این دو واحد صنعتی، رکورد تولید ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ را در ۱۱ ماه امسال بشکند.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛ این شرکت در ۱۱ ماهه امسال با تولید ۱ میلیون و ۷۹ هزار تن شمش فولادی و ۱ میلیون و ۴۵۱ هزارتن آهن اسفنجی توانست به میزان ۱۲ ماهه سال گذشته این محصولات را تولید کند . این در حالی است که چادرملو در سال جاری نیز با محدودیت های ناشی از قطع برق و گاز و کاهش قیمت های جهانی مواجه بوده است ، اما به نظر می رسد این شرکت با برنامه ریزی صحیح و بهبود فرآیندها توانسته است علاوه بر رکورد شکنی و افزایش بهره وری در زنجیره تولید، بالغ بر ۳۷۱ هزار میلیارد ریال درآمد نیز شناسایی کند .

پیش بینی ها از عملکرد این شرکت بزرگ و موفق بورسی نشان می دهد تا پایان امسال بتواند با شکستن سقف تولیدات خود در زنجیره فولاد، سودآوری قابل قبولی را برای سال مالی ۱۴۰۱ نصیب سهامداران خود نماید .

گفتنی است در حال حاضر چادرملو با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد یورو، چندین طرح توسعه را در دست اقدام دارد و در مجمع فوق العاده هفته گذشته این شرکت سهامداران حقیقی و حقوقی برای جبران هزینه های بخشی از این طرح ها با افزایش سرمایه کچاد از مبلغ ۱۱۹ هزار میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند .

برچسب: جهان اقتصاد ، یورو ، چادرملو ، سرمایه گذاری ، توسعه ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، اخبار روز



https://jahaneghtesad.com/direct/887


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |