شرکت ملی مس پای کار اشتغال‌آفرینی و توسعه

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش ۱۲۱۵ نفری نیروی کار فعال در پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت در مدت یک سال گذشته خبر داد.

شناسه خبر: 19635
شرکت ملی مس پای کار اشتغال‌آفرینی و توسعه

محسن باقری با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی و گزارش جامع در خصوص وضعیت نیروی کار فعال در پروژه‌های و طرح‌های توسعه ای شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد اکنون تعداد شاغلین در پروژه‌های توسعه‌ای 4 مجتمع تولیدی شرکت مس، تعداد 8 هزار و 115 نفر است.

وی با بیان این که سال گذشته 6 هزار و 900 نفر نیروی کار در پروژه‌های شرکت ملی مس مشغول به کار بوده‌اند، افزود: سال جاری تعداد نیروی کار فعال در پروژه‌ها نسبت به سال گذشته 1215 نفر معادل حدود 20 درصد افزایش یافته است.

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر این که بخشی از افراد از طریق آزمون وارد طرح‌ها و پروژه‌ها شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های شرکت ملی مس در حوزه منابع انسانی جذب نیروی جوان تحصیل کرده و متخصص است که از این ظرفیت برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استفاده می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر 51 پروژه توسعه‌ای شامل پروژه‌های زیرساختی، تولیدی، جانبی و مسئولیت اجتماعی به ارزش 7.8 میلیارد یورو در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در حال اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار