جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11344 13:20 1402/10/16
مدیرعامل در هفدهمین جلسه کمیته راهبری در سال ۱۴۰۲:

شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیران با انگیزه و پرانرژی، بر توسعه خود امیدوار است

مدیرعامل در هفدهمین جلسه کمیته راهبری در سال ۱۴۰۲:

شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیران با انگیزه و پرانرژی، بر توسعه خود امیدوار است

هفدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای مدافع حرم فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه گفت: تبعات توهم آگاهی به مراتب خطرناک‌تر از توهم‌ جهل است. شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیران با انگیزه و پرانرژی، بر توسعه خود در آینده امیدوار است.

 

 وی افزود: مدیریت نقدینگی و افزایش سودآوری، دو امر مهم هستند که با وجود شرایط بازار، باید به طور جدی در نظر گرفته شوند. بر این اساس، تسریع در راه‌اندازی مگامدول زمزم ۳ و بهره برداری از آن بسیار با اهمیت است. 

 

وی گفت: در طراحی پروژه‌ها می بایست ریسک پذیرتر عمل نمود تا بتوان هزینه ها را مدیریت نمود. تمامی معاونین و  مدیران سازمان، به نوعی معاون و مدیر منابع انسانی شرکت بوده و انتظار می‌رود برای آرامش، رفاه و سلامت کارکنان ارزش زیادی قائل باشند. ما باید بر اساس داده‌های درست، صحیح و دقیق و بازخوردهای دوره‌ای که به منابع انسانی می‌دهیم، در مسیر افزایش رضایتمندی کارکنان شرکت گام برداریم. کیفیت و افزایش توسعه شغلی کارکنان و تحول در آموزش بر مبنای نوآوری، امری ضروری است. 

 

ابراهیمی با خطاب قرار دادن معاونان شرکت گفت: فولاد خوزستان دارای مدیرانی با تجربه، متخصص و تواناست. مدیران باید تصمیم صحیح و به موقع را اتخاذ کنند و در تصمیم سازی نیز اثرگذار باشند. نظم و انضباط سازمانی در حوزه مدیران، بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: انبار ضایعات و پسماندها، باید هر چه سریع تر ساماندهی شده و اقلام مازاد باید تعیین تکلیف شوند. توزین‌های شرکت، یکی از گلوگاه‌های ما می‌باشند که افزایش کیفیت، دقت و صحت آن ها و بهره برداری مناسب از آن ها، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی در پایان برای موفقیت کارکنان و توسعه سازمان ابراز امیدواری نمود. 

 

گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات پیشین سررسید شده کمیته، پیگیری و گزارش‌ عملکرد معاونت‌های بهره برداری و فروش و بازاریابی و درس های مدیریتی ارائه شد.

برچسب: شرکت فولاد خوزستان ، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان



https://jahaneghtesad.com/direct/11344


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |