شنبه 22 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 9213 18:45 1402/08/15

شروع ثبت نام شاین مکس ایران خودرو

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، خودرو

شروع ثبت نام شاین مکس ایران خودرو

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، خودرو

ایران خودرو پیش فروش محصول لوکس و وارداتی خود یعنی شاین مکس را از امروز شروع کرده است.

پیرو اطلاعیه شماره ۳ عرضه خودروهای وارداتی بر مبنای فرآیند نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو آبان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه به اطلاع متقاضیان حائز شرایط خرید خودروی شاین مکس بنزینی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و خرید خودروی واراداتی اقدام نموده و در مهر ماه امسال نسبت به انتخاب خودروی شاین مکس بنزینی در سامانه اقدام نمودند، می‌رساند براساس اولویت بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت و تعداد خودروی وارداتی، امکان ثبت نام خودروی درخواستی براساس اولویت‌های اعلام شده جهت حائزین شرایط”با ارسال پیامک اطلاع رسانی” مطابق شرح ذیل فراهم گردیده است.

 

ثبت نام شاین مکس

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه شرکت ایران خودرو ارسال شده است میتوانند از امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ تا روز شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

قیمت شاین مکس

قیمت دقیق شاین مکس همچنان مشخص نیست اما مبلغ علی الحساب پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و موعد تحویل ۹۰ روزه خواهد بود.

 

البته در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت شاین مکس ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

شاین مکس ساخت کجاست؟

شاین مکس یک خودروی سدان کلاس D است که توسط شرکت دانگ فنگ ساخته می‌شود. ایران خودرو نیز این خودرو را به صورت وارداتی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به بازار ایران عرضه می‌کند. قیمت این خودرو بنزینی شاین مکس توسط دانگ فنگ تعیین شده و در درب خروجی گمرک یک میلیارد تومان است. ایران خودرو نیز می‌تواند در هنگام ثبت نام از متقاضیان ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کند.

 

در حال حاضر، مشتریانی که درخواست خرید شاین مکس را در سامانه ثبت کرده‌اند، با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. متقاضیان این خودروی چینی و وارداتی می‌توانند در حال حاضر خرید خود را برای شاین مکس بنزینی با انتخاب یکی از چهار رنگ موجود اعلام کنند.

مشخصات و امکانات رفاهی شاین مکس

شاین مکس وارداتی با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi تجهیز شده است. این موتور با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر عمل می‌کند. جعبه‌ی دنده شاین مکس بنزینی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

 

مدل شاین مکس بنزینی
کد موتور DFM-C15TP1
نوع موتور 1.5 لیتری توربو
حداکثر قدرت 190 اسب بخار
حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر
حداکثر سرعت 180 کیلومتربرساعت
گیربکس 7 دنده دوکلاچه تر
وزن تقریبی 1486 کیلوگرم
مصرف ترکیبی 6.8 لیتر

شاین مکس وارداتی و بنزینی به تجهیزاتی از قبیل شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانوراما با قابلیت برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های جلوی برقی، سیستم گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی از چرم مصنوعی، دکمه راه‌اندازی با استارت، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار خوان خط و سایر امکانات مجهز است.

 

رقبای شاین مکس

شاین مکس دو رقیب قدرتمند وارداتی دارد که یکی از آنها، هیوندای النترای ۲۰۲۳ است که توسط شرکت کرمان موتور به ایران آمده و دیگری کیا K۵ یا همان نیو اپتیماست که شرکت کوشا خودرو آن‌را به کشورمان می‌آورد. شاین مکس ایران خودرو، چندین حریف چینی هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها KMC J۷ از شرکت کرمان موتور و آریزو ۶ پرو از شرکت مدیران خودروست. همچنین خودرو ریسپکت پرایم نیز می‌تواند گزینه ارزان‌تری نسبت به ایشوان مکس ایران خودرو باشد.

روزگارخودرو

برچسب: ایران خودرو ، واردات خودرو ، شاین مکس ، شاین مکس ایران خودرو



https://jahaneghtesad.com/direct/9213


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |