جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11824 13:45 1402/10/28
واگذاری 11 هزار دستگاه خودرو

سورپرایز ایران‌خودرو برای متقاضیان ، سیل عرضه خودرو به راه افتاد

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، خودرو
واگذاری 11 هزار دستگاه خودرو

سورپرایز ایران‌خودرو برای متقاضیان ، سیل عرضه خودرو به راه افتاد

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، خودرو

ایران خودرو طی 15 روز آینده 11 هزار دستگاه دنا پلاس را روانه بازار خودرو می کند.

مشکل شماره گذاری دنا پلاس حل شد تا ایران خودرو 11 هزار دستگاه را روانه بازار کند. عرضه این تعداد دنا در بازه زمانی یاد شده را می توان سوپرایز ایران خودرو برای متقاضیان دانست.

 

براساس اعلام ایران خودرویی ها این تعداد دنا پلاس طی دو هفته آینده به تدریج به ثبت نام کنندگان تحویل داده خواهد شد.

 

چندی پیش ثبت نام کنندگان انواع دنا پلاس نسبت به تاخیر ایران خودرو در واگذاری این خودروها اعتراض کرده بودند. مدیران ایران خودرو دلیل این اتفاق را چالش دریافت مجوزهای لازم برای شماره گذاری دنا پلاس از سوی سازمان ملی استاندارد عنوان کردند.

 

نکته قابل توجه این است که همزمان با اعلام دریافت مجوزهای لازم برای پلاک کردن دنا پلاس های دپو شده از سازمان ملی استاندارد، رییس سازمان تعزیزات حکومتی نیز به صورت سر زده به ایران خودرو رفت تا به نوعی بر روند واگذاری دنا پلاس ها نظارت کند.

 

مدیران ایران خودرو در بازدید رییس سارمان تعزیرات حکومتی دلیل چالش شماره گذاری را تعویض سیستم قفل خودرو برای افزایش ضریب ایمنی اعلام کرده و تاکید کردند باید بار دیگر روند اخذ مجوز از سازمان ملی استاندارد را برای سیستم قفل جدید کسب می کردند.

 

همچنین مدیران آبی های جاده مخصوص به رییس سازمان تعزیرات حکومتی قول داده تا ظرف دو هفته آینده تمام 11 هزار دستگاه دنا پلاس را به متقاضیان این خودروها که به طور عمده از مسیر نام نویسی در سامانه یکپارچه فروش نسبت به در اختیار گرفتن این خودروی پُرطرفدار اقدام کرده بودند، واگذار کنند.

 

پیش بینی می شود واگذار این تعداد دنا پلاس تاثیر خود را روی قیمت های بازاری این خودرو گذاشته و چنانچه سایر مولفه های موثر روی قیمت خودرو در بازار تاصیر خاصی نگذارد، قیمت دنا پلاس از مسیر افزایش عرضه در یک بازه زمانی کوتاه با کاهش همراه شود.

برچسب: بازار خودرو ، دنا پلاس ، عرضه خودرو ، سامانه یکپارچه خودرو ، ایرانخودرو



https://jahaneghtesad.com/direct/11824


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |