سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 2460 01:28 1402/02/25

سنگ‌آهن، سیمان و فولاد صدرنشین شدند

دسته‌بندی: بورس

سنگ‌آهن، سیمان و فولاد صدرنشین شدند

دسته‌بندی: بورس

در هفته سوم اردیبهشت ۲میلیون و ۹۵۸‌هزار و ۱۱تن انواع کالا و محصول و ۱۰۰دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۶/ ۲۶‌هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته سوم اردیبهشت، سیمان با معامله بیش از ۲/ ۱میلیون تن، سنگ‌آهن با دادوستد ۷۵۴‌هزار تن و فولاد با معامله ۳۷۲‌هزار تن بودند.

در هفته گذشته تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس‌کالا شاهد معامله ۲میلیون و ۵۲۰‌هزار و ۵۹۶تن انواع کالا و محصول و ۱۰۰دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۸‌هزار و ۷۶میلیارد تومان بود.

در این تالار یک‌میلیون و ۲۴۹‌هزار و ۶۵۹تن سیمان، ۷۵۴‌هزار تن سنگ‌آهن، ۳۷۲‌هزار و ۵۰۷تن فولاد، ۱۳۱‌هزار تن آهن اسفنجی، ۷‌هزار و ۴۱۵تن آلومینیوم، ۷‌هزار و ۲۵تن مس، ۲‌هزار تن کک، ۷۸۰تن روی و ۲۰۰تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در این تالار همچنین ۱۰۰دستگاه خودرو فروخته شد. در هفته معاملاتی منتهی به ۲۲اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۸‌هزار و ۹۹۴تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک به ۸‌هزار و ۳۰۲میلیارد تومان به فروش رسید. در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۳۳‌هزار تن وکیوم‌باتوم، ۱۲۷‌هزار و ۷۵۲تن قیر، ۹۷‌هزار و ۸۵۸تن مواد پلیمری، ۳۹‌هزار و ۳۸۸تن مواد شیمیایی، ۱۹‌هزار تن لوب‌کات، ۹‌هزار تن گوگرد، ۳‌هزار و ۴۶۶تن روغن پایه، ۹۰۰تن عایق رطوبتی، ۵۰۰تن فرآورده‌های نفتی و ۱۱۰تن گاز و خوراک‌‌‌ معامله شد. بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸‌هزار و ۴۲۰تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک به ۲۴۳میلیارد تومان بود.

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، سنگ آهن ، فولاد ، بورس کالا ، سیمان ، صنعتی ، اخبار روز ، معدنی



https://jahaneghtesad.com/direct/2460


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |