شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 6351 09:46 1402/05/19

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی شرکت کیمیا اسپیدی در سیستان و بلوچستان

دسته‌بندی: استان‌ها ، نفت و گاز

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی شرکت کیمیا اسپیدی در سیستان و بلوچستان

دسته‌بندی: استان‌ها ، نفت و گاز

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی گفت: در حال حاضر شرکت کیمیا اسپیدی 20 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کرده است.

حمیدرضا دهقانی در نشست خبری چهارشنبه 18 مرداد ماه اظهار داشت:  در حال حاضر شرکت کیمیا اسپیدی 20 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کرده است که این سرمایه اولیه است و در گردش خواهد بود.

وی افزود: سیستان و بلوچستان را با توجه به وسعت آن به 3 قسمت تقسیم کرده ایم و امروز شعبه زاهدان را افتتاح کردیم و راه اندازی شعبات دیگر را در دستور کار داریم.

دهقانی عنوان کرد: در حال حاضر در بحث لنت و فیلتر ما پخش کننده و برای تولید آن هم برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: حدود دو هفته است که کارمان را در  سیستان و بلوچستان شروع کرده ایم. کارشناسان فروش ما به شهرستان ها و روستاها خواهند رفت و نسبت به معرفی محصولات شرکت کیمیا اسپیدی، همکاری و فروش محصولات به متقاضیان مشاوره خواهند داد.

وی افزود: اولویت اصلی ما برای استقرار این سیستم توزیع، رساندن روغن اصل با قیمت مصوب به‌دست مصرف‌کننده نهایی و حفاظت از برند خودمان است و در کنار مسب درامد و منافع برای شرکت رفاه مردم و توزیع عادلانه نیز مدنظر شرکت است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی تأکید کرد: متأسفانه در بحث روغن تقلب بسیار زیاد است و ممکن است در مواردی از ظروف اصلی استفاده غیرمجاز کرده و حتی بسته‌بندی‌ها جعل شده و با قیمت واقعی و قیمت مصوب‌شده به مردم عرضه شود، بنابراین با توجه به اینکه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی بسیار پیچیده است، شبکه فروش را در استان راه‌اندازی کردیم.

دهقانی اذعان داشت: متأسفانه در چنین شرایطی بسیاری از مردم روغن را با نرخ مصوب دریافت نمی‌کنند و افزون بر آن با توجه به فروش واسطه‌ها و دلال‌ها، بعضی از اتوسرویس‌ها مجبورند به نرخ بالاتر بفروشند.

مدیرعامل کیمیا اسپیدی عنوان کرد: شرکت کیمیا اسپیدی امروز افتتاح شد و از شنبه فروش خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: نیروهای مشغول به کار در کیمیا اسپیدی بومی زاهدان هستند و هدف اولیه ما پخش 200 تن از محصولات کیمیا اسپیدی در ماه است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت کیمیا اسپیدی

برچسب: جهان اقتصاد ، سرمایه ، سیستان و بلوچستان ، اخبار روز ، فیلتر ، زاهدان ، کیمیا اسپیدی ، حمیدرضا دهقانی ، لنت ، بومی



https://jahaneghtesad.com/direct/6351


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |