شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 13083 00:20 1402/12/07

دعوت معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای شرکت در انتخابات

دسته‌بندی: استان‌ها

دعوت معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای شرکت در انتخابات

دسته‌بندی: استان‌ها

دعوت معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای شرکت عموم مردم ، همکاران عزیز و دلسوز هلدینگ پتروپالایش اصفهان و خانواده های محترم ایشان در انتخابات جمعه ۱۱اسفندماه

محمد ده بیدیان، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از عموم مردم ایران اسلامی و تمامی تلاشگران جبهه صنعت نفت ایران بالاخص کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان و خانواده هایشان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیام دعوت صادرکرد. 

 

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، متن پیام صادر شده  بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» 

 

خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)

 

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است و نشان داده است که به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند. 

 

امروز ما در آستانه اقدامی ماندگار و سرنوشت‌ساز برای کشورمان قرار داریم. بر ماست تا به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، از ثمره این ایثارگری ها واز خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: (قطعا سرنوشت کشور در برهه زمانی وابسته به عملی است که  مردم ایران با حضور و رای خود در روز جمعه انجام خواهند داد). 

 

از این رو بی‌شک حضور در پای صندوق رای بهترین راه برای پاسداشت مرد میدان است که جمهوری اسلامی را 《حرم》نامید و جان خویش را برای آن نثار کرد. 

 

اینجانب از خانواده بزرگ هلدینگ پترو پالایش اصفهان دعوت می نمایم در کنار هم و پرشور در روز جمعه ۱۱ اسفندماه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم و با مشارکت در انتخابات فردای بهتری را برای کشور خود بسازیم. 

 

محمد ده بیدیان، معاون مدیریت و منابع انسانی و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان 

برچسب: انتخابات ، اصفهان ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، محمد ده بیدیان



https://jahaneghtesad.com/direct/13083


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |