جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14348 11:40 1403/01/19
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حضور جهانی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که اسرائیل نابود شدنی است

دسته‌بندی: استان‌ها
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حضور جهانی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که اسرائیل نابود شدنی است

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ظلم صهیونیسم در شش ماه اخیر سبب شد که این راهپیمایی در سراسر جهان برگزار شود و این حضور جهانی مردم نشان می‌دهد که اسرائیل نابود خواهد شد و مردم جهان روزی شاهد پیروزی قدس خواهند بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ان شاء الله سال جدید که آغاز آن با بهار قرآن و لیالی قدر مقارن بود برای عموم مسلمانان و مردم ایران و اصفهان پر خیر و برکت و سرشار از موفقیت و معنویت باشد.

 

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: در سراسر کشور و اصفهان حضور پرشور مردم را در این راهپیمایی شاهد بودیم. ظلم صهیونیسم در شش ماه اخیر سبب شد که این راهپیمایی در سراسر جهان برگزار شود و این حضور جهانی مردم نشان می‌دهد که اسرائیل نابود خواهد شد و مردم جهان روزی شاهد پیروزی قدس خواهند بود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت سردار محمدرضا زاهدی و دیگر مستشاران ایرانی بیان کرد: پیکر این شهید بزرگوار روز گذشته با شکوه هرچه تمام‌تر در اصفهان تشییع شد و در کنار سایر همرزمانش آرامش گرفت. این واقعه را به عموم مردم و همشهریان و همرزمان ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ان شاء الله خداوند ما را در این روزهای پایانی مورد مغفرت خود قرار دهد و آنچه که به نیکان عالم عطا کرده به ما نیز عطا کند و این ماه با خیر و خوبی به پایان برسد.

 

نورصالحی با گرامیداشت یاد علامه مجلسی گفت: وظیفه ما مسئولان رسیدگی به وضعیت مقبره علامه مجلسی و نواحی اطراف مسجد جامع است. اصفهان نیازمند یک میدان آئینی است که در صورت اجرای طرح میدان جلوخان به علت هم جواری با مسجد جامع و مقبره علامه مجلسی می‌توانیم چنین میدانی را داشته باشیم.

برچسب: شورای اسلامی شهر اصفهان ، راهپیمایی روز قدس



https://jahaneghtesad.com/direct/14348


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |