پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 2901 19:46 1402/03/06

حضور تیم ارزیابی فولاد مبارکه در شرکت فولاد سنگان

دسته‌بندی: صنعت و معدن

حضور تیم ارزیابی فولاد مبارکه در شرکت فولاد سنگان

دسته‌بندی: صنعت و معدن

در راستای ارزیابی عملکرد شرکت های گروه فولاد مبارکه، تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شرکت صنایع معدنی فولادسنگان حاضر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی، مرتضی صادقی، مدیر تعالی سازمانی فولاد سنگان در آیین آغازین این مراسم، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، به اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد و نتایج حاصل از آن که منجر به رشد و تعالی سازمان ها می شود پرداخت و اظهار امیدواری کرد: انشالله امسال هم شاهد رقم خوردن نتایج درخشان همچون گذشته باشیم.

رسول همامی رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در حاشیه ارزیابی عملکرد غیرمالی فولاد سنگان گفت :

در راستای همسویی استراتژی‌های تدوین شده در شرکت های گروه با شرکت فولاد مبارکه و همچنین ارزیابی میزان تحقق اهداف، اقدامات و شاخص های استراتژیک سال۱۴۰۱ این شرکت ها و به منظور تحقق پروژه های توسعه ای و شاخص های مدیریت پروژه ها، تیم ارزیابی فولاد مبارکه متشکل از پنج نفر در محل شرکت فولاد سنگان حاضر شدند و با برگزاری جلسات متعدد ، فشرده و همچنین بازدید سایت نسبت به این مهم اقدام نمودند.

همامی اظهار امیدواری کرد : انشالله خروجی این ارزیابی همچون گذشته موجب هم افزایی، یادگیری و بهبود مستمر در انجام به موقع و هدفمند پروژه ها گردد که مسلما موجبات تعالی گروه فولاد مبارکه را در پی خواهد داشت.

رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در پایان ضمن خشنودی از حضور در مجموعه فولاد سنگان عنوان کرد: بابت وجود فضای همدلی، همکاری و مشارکت موثر در این شرکت از مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر امرایی،معاونین ، مدیران و کلیه پرسنل تلاشگر و زحمتکش این شرکت کمال تقدیر و تشکر را دارم.

گفتنی است این ارزیابی به مدت دو روز در روزهای شنبه و یکشنبه مورخه های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار شد و بر اساس برنامه ارزیابی اعلام شده از سوی امور مجامع و ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، حوزه های مورد ارزیابی شامل عملکرد مالی، پروژه های توسعه و میزان تعاملات با شرکت اصلی و اهداف و استراتژی ها بوده است.

برچسب: جهان اقتصاد ، توسعه ، فولاد مبارکه ، اخبار روز ، فولاد سنگان ، رسول همامی ، دکتر امرایی ، ارزیابی ، مرتضی صادقی



https://jahaneghtesad.com/direct/2901


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |