جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3106 21:55 1402/03/09

حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالشها

دسته‌بندی: صنعت و معدن

حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالشها

دسته‌بندی: صنعت و معدن

ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی فولاد سنگان در دومین همایش مدیران و روسای روابط عمومی های زیر مجموعه ایمیدرو در خصوص چالشهای این حوزه گفت:

از چالش های پیش روی روابط عمومی ها، عدم رسوب دانش نوین ارتباطات در بدنه روابط عمومی ها و عدم تناسب بین افراد و جایگاه شغلی انهاست و نگاه ثانویه در سطح کلان به روابط عمومی است که باعث نقصان در ایفای نقش روابط عمومی ها در سازمانها می شود . وی گفت: روابط عمومی تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمان ها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسلهای جدید حرکت کنند.

وی به عدم توسعه روابط عمومی ها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و افزود همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط عمومی ها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.

او ادامه داد : مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتناب ناپذیر است چرا که با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.

یعقوبی برنامه ریزی استراتژیک ، فرایند محوری، ارتباطات استراتژیک ، تحقیق و پژوهش را از شاخصه های روابط عمومی مدرن دانست و به عبور از نقش سنتی روابط عمومی ها اشاره نمود و با اشاره به تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی ها، گفت: امید است با بروز رسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوان در مسیر توسعه، رفع چالشهای آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امید آفرینی در جامعه حرکت نماییم.

گفتنی است، دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومی های صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار شد که در این نشست، به چالش های پیش روی روابط عمومی ها و نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین پرداخته شد.

برچسب: ایمیدرو ، جهان اقتصاد ، دانش بنیان ، توسعه ، ارتباطات ، روابط عمومی ، اخبار روز ، فولاد سنگان ، ایمان یعقوبی



https://jahaneghtesad.com/direct/3106


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |