یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6602 17:34 1402/05/26

جلسه هم اندیشی، بحث و تبادل نظر شهرداران شهرستان فلاورجان با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان

دسته‌بندی: اقتصاد شهری ، استان‌ها

جلسه هم اندیشی، بحث و تبادل نظر شهرداران شهرستان فلاورجان با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان

دسته‌بندی: اقتصاد شهری ، استان‌ها

در جلسه هم اندیشی شهرداران شهرهای فلاورجان، کلیشادوسودرجان، قهدریجان، پیربکران، بهاران، زازران، اشترجان، مینادشت، طاد، بوستان زر در سالن جلسات شهرداری فلاورجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد؛ در ابتدای جلسه مهندس عزیزی شهردار فلاورجان ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان و همراهان، شهرداران شهرستان فلاورجان و دیگر حاضرین در جلسه، برگزاری این جلسه هم اندیشی را فرصتی مناسب در راستای تبادل نظر شهرداران شهرستان فلاورجان در حوزه های مختلف مدیریت شهری با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان دانست.

 در این جلسه پیرامون امور مختلف شهرداری ها از جمله امور عمرانی، شهرسازی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، اجرایی و فضای سبز، سرمایه گذاری و مشارکتها، گردشگری، فناوری اطلاعات، اداری و...بحث و تبادل نظر گردید.

 در این جلسه مهندس جهانگیری پیرامون امور مختلف شهری با شهرداران شهرهای مختلف شهرستان فلاورجان به تبادل نظر پرداخته و این قبیل جلسات را راهگشا در هر چه بهتر به پیش بردن اهداف مدیریت شهری عنوان نمود.

در ادامه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان استفاده از ظرفیت های فکری و تجربیات شهرداران عزیز در این قبیل جلسات را در راستای بهره وری مشورتی_تخصصی امور مختلف شهری لازمه حرکت و پویایی مدیریت شهری برشمرد.

 در خاتمه مهندس جهانگیری ضمن عرض خدا قوت به حاضرین در جلسه، خواهان پیگیری بیش از پیش در امور و حوزه های مختلف شهری از جانب شهرداران عزیز گردید.

برچسب: جهان اقتصاد ، گردشگری ، فناوری اطلاعات ، عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، شهرداری ، مدیریت شهری ، شهرسازی ، فضای سبز ، اخبار روز ، فلاورجان



https://jahaneghtesad.com/direct/6602


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |