جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 658 02:08 1401/12/03

توضیحات هواپیمایی آتا درباره تاخیر در انجام پرواز نجف- تهران

دسته‌بندی: جامعه ، حوادث

توضیحات هواپیمایی آتا درباره تاخیر در انجام پرواز نجف- تهران

دسته‌بندی: جامعه ، حوادث

سخنگوی شرکت هواپیمایی آتا با اعلام اینکه پرواز شماره ۶۶۴۷ نجف - تهران در ساعت ۱۳ امروز از فرودگاه عراق به مقصد ایران حرکت کرد، علت عدم انجام به‌موقع این پرواز را دریافت هشدار ایمنی اعلام کرد.

پرواز شماره ۶۶۴۷ نجف- تهران هواپیمایی آتا قرار بود شب گذشته (دوشنبه) ساعت ۲۰، فرودگاه عراق را به مقصد ایران ترک کند، اما این پرواز در ساعت ۱۳ امروز از فرودگاه عراق تیک‌آف داشت.

در همین راستا «حسین فلاح» سخنگوی هواپیمایی آتا، درباره دلیل تاخیر در انجام این پرواز اعلام کرد: شب گذشته با دریافت هشدارهای ایمنی، این پرواز در موعد مقرر انجام نشد.

وی توضیح داد: با بررسی دقیق انجام شده و اطمینان کامل از ایمنی پرواز، مقرر شد رفع مشکل هواپیما صبح امروز انجام شود. به همین منظور مسافران این پرواز به اولین هتلی که امکان پذیرش داشت، اعزام و پذیرایی شدند.

وی اضافه‌کرد: مسافران صبح امروز پس از صرف صبحانه در فرودگاه پذیرش شدند و پس از رفع مشکل هواپیما، ظهر امروز پرواز ۶۶۴۷ به سمت فرودگاه امام انجام شد.

به گفته سخنگوی هواپیمایی آتا مسافران این پرواز از هتل محل اقامت خود گلایه‌مند بودند که هواپیمایی آتا ضمن پوزش صمیمانه و پیگیری این مسئله، بر اساس قوانین و آیین‌نامه حقوق مسافران به تعهدات مربوطه عمل خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب: ایران ، جهان اقتصاد ، هواپیما ، تهران ، اخبار روز ، هواپیمایی آتا ، فرودگاه عراق ، نجف



https://jahaneghtesad.com/direct/658


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |