یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6518 11:31 1402/05/25
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد؛

تلاش برای اخذ مصوبه از دولت برای واردات اتوبوس‌

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد؛

تلاش برای اخذ مصوبه از دولت برای واردات اتوبوس‌

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درصدد هستیم با کمک دولت مصوبه‌ای را اخذ کنیم تا امکان ورود اتوبوس فراهم شود تا هم در ایام اربعین مورد استفاده قرار گیرد و هم در مهرماه.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز نخستین جلسه سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان است که پس از انتخاب هیات رئیسه جدید برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از ابوالفضل قربانی به پاس دو سال خدمت به عنوان نایب رئیسی شورای ششم گفت: امروز انتخابات کمیسیون‌ها انجام می‌شود که با توجه به تخصص و علاقه‌مندی و سوابق همکاران این موضوع در کمیسیون تلفیق بررسی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم به لطف خدا و با همدلی و هم افزایی کارایی خوبی از مدیریت شهری شاهد باشیم، گفت: این تلاش‌ها از هم اکنون آغاز شده و نشست‌های گوناگون با هدف بررسی اولویت‌های شهری برگزار شده و می‌شود. از مهمترین این پیگیری‌ها در حوزه حمل و نقل است که هفته گذشته در این خصوص جلسه‌ای داشتیم که قرار است ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: افزایش سرعت کار در خط دوی مترو، افزایش سرعت در حلقه چهارم حفاظتی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و هر تلاشی که کمک به بهبود حمل و نقل شهری کند، در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

نورصالحی بیان کرد: البته در کشور تنگناهایی در این حوزه وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولان برطرف شود. تلاش زیادی در حال انجام است و درصدد هستیم با کمک دولت مصوبه‌ای را اخذ کنیم تا امکان ورود اتوبوس فراهم شود تا هم در ایام اربعین مورد استفاده قرار گیرد و هم در مهرماه.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست دغدغه‌های مهمی وجود دارد. در خصوص ۵ هزار هکتار فضای سبز و ۳۰۰ کیلومتر مادی که در این فصل گرم سال تشنه هستند، جریان زاینده رود، تأمین آب و تحویل پساب خریداری شده توسط مدیریت شهری که تاکنون به صورت کامل تحویل داده نشده، نگرانی‌هایی جدی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه راهبردی ۱۴۱۰ در حال جمع بندی است، گفت: در محلات کم برخوردار که نیازهای جدی وجود دارد، باید بودجه‌ای بیشتر از آنچه هست اختصاص پیدا کند تا در دو سال باقی مانده از مدیریت شهری اتفاقات خوبی که در منشور شورا ذکر شده و در بودجه منابعش پیش بینی شده تحقق پیدا کند تا رضایت‌مندی بیش از پیش مردم را شاهد باشیم.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، مدیریت شهری ، اتوبوسرانی ، اتوبوس ، محیط زیست ، خدمات شهری ، فضای سبز ، اربعین ، اصفهان ، اخبار روز ، شورای شهر



https://jahaneghtesad.com/direct/6518


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |