یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17807 10:30 1403/04/31
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:

تحقق ۱۰۰ درصدی در طرح لوله‌کشی گاز رایگان منازل مددجویان

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:

تحقق ۱۰۰ درصدی در طرح لوله‌کشی گاز رایگان منازل مددجویان

دسته‌بندی: استان‌ها

در دولت مردمی سیزدهم اهداف تعیین شده طرح حمایتی لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان اصفهان کاملاً محقق شد.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری با اعلام مطلب فوق بیان داشت: در دولت مردمی سیزدهم و تحقق شعار محرومیت‌زدایی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و مسئولیت‌های اجتماعی، این شرکت اقدام به اجرای طرح حمایتی لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کرده و بودجه مصوب شده را به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق کرده است.

 عسکری گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به‌منظور اجرای این طرح ۵۷۶ مددجو با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از این طرح بهره‌مند شده‌اند که اثر قابل‌توجهی بر کاهش هزینه‌های دریافت خدمات در سبد خانوار دارد.

 خاطرنشان می‌سازد: طرح حمایتی لوله‌کشی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور شهید در استان اصفهان بوده که مطابق با موافقت اخذ شده ابلاغی از سوی هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هزینه لوله‌کشی منازل مددجویان در سقف مبلغ تعیین شده توسط شرکت گاز استان اصفهان تأمین و پرداخت شد.

برچسب: شرکت ملی گاز ایران ، اصفهان ، شرکت گاز استان اصفهان ، طرح حمایتی لوله‌کشی منازل مددجویان کمیته امداد



https://jahaneghtesad.com/direct/17807


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |