شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 11959 04:25 1402/11/02

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری فلاورجان؛ با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به سال قبل تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری فلاورجان؛ با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به سال قبل تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری فلاورجان، در سی ام دی ماه ۱۴۰۲؛ در جلسه علنی تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان شد و این بودجه با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال قبل، ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه میلیارد تومان پیشنهاد شد.

شهردار فلاورجان، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فلاورجان  گفت: تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری پس از طی ساعت ها کار کارشناسی انجام شد.

 

مهندس محمدعلی عزیزی در ادامه افزود: تلاش ما تبدیل شدن فلاورجان به شهری امن، راحت و دسترس پذیر برای زندگی شهروندان است، و از سالیان قبل تاکنون مسیر پیشرفت را در این محور طی می‌ نماید.

 

شهردار فلاورجان همچنین تاکید نمود: در زمینه راهبردهای اساسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حاصل از جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها به منظور افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و برون‌ سپاری پروژه‌های عمرانی برخی از این راهبردهاست.

 

مهندس محمدعلی عزیزی  خاطرنشان ساخت: با علم به اینکه برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۳، بودجه مصوب سال گذشته، ۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بود که در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ این رقم با ۳۶ درصد افزایش به ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه میلیارد تومان رسید.

 

شهردار فلاورجان با اشاره به اولویت‌های بودجه پیشنهادی افزود: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر اجرای پروژه‌های شهری با رویکرد ارتقاء کیفیت فضای شهر و افزایش تعاملات اجتماعی از مهمترین اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۳ است.

 

در ادامه جلسه رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان با ابراز خرسندی از ارائه بودجه پیشنهادی و ضمن خدا قوت به شهردار و تقدیر و تشکر از معاونت ها و کارکنان شهرداری، در تکمیل گفته های شهردار چنین عنوان نمود: بودجه سال ۱۴۰۳ منطقی به نظر می رسد که با اراده و همتی که در شخص جناب آقای شهردار، معاونین شهردار و دیگر کارکنان شهرداری وجود دارد، همه  دست به دست هم می دهند که این بودجه را به صورت واقعی خود محقق سازند.

 

دکتر سید محمدرضا شیرزادی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با توکل به خداوند متعال، تلاش و کوشش کارکنان، اعم از کارمندان و کارگران شهرداری و تعامل متقابل شهروندان عزیز با آنها و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان بتوانیم با تحقق بودجه پیشنهادی، شهری زیبا، همراه با توسعه پایدار، امکانات در دسترس و همراه با نشاط اجتماعی را برای شهروندان داشته باشیم.

برچسب: بودجه شهرداری فلاورجان



https://jahaneghtesad.com/direct/11959


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |