چهارشنبه 12 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12661 13:20 1402/11/24
در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۱۵۴واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های دهاقان و شهرضا

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها
در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۱۵۴واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های دهاقان و شهرضا

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آیین بهره‌برداری از ۱۵۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های دهاقان و شهرضا بصورت مجزا با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان، رؤسای ادارات راه و شهرسازی این ۲ شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: به لطف خدا با تلاش هایی که بعمل آمد عملیات ساخت پروژه ۱۰۸ واحدی شهرستان دهاقان و ۴۶ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرضا تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان در قالب ۵۴ بلوک ۲ طبقه با حیاط مجزا اجرایی شد گفت: شهرستان دهاقان دارای ۲ شهر دهاقان و گلشن است که در مجموع برای طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند و پس از پالایش و بررسی های لازم بیش از ۱ هزار و ۶۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال و تا کنون بالغ بر ۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند.  

قاری قرآن بیان کرد: در شهرستان شهرضا نیز ۴۶ واحد از پروژه ۳۷۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در ایام مبارک دهه فجر بهره برداری شد، این پروژه در دو قسمت شمالی و جنوبی فاز ۴ سروستان واقع شده است.  


وی خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرضا (شهرهای شهرضا و منظریه) در مجموع بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد تا کنون افزون بر ۷ هزار و ۴۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند.  

 

برچسب: نهضت ملی مسکن ، اصفهان ، نهضت ملی مسکن شهرستان های دهاقان و شهرضا ، راه و شهرسازی استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/12661


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |