یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17622 14:55 1403/04/23
همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

بهره برداری از چندین طرح توسعه ای در بیمارستان مهر برازجان

دسته‌بندی: استان‌ها
همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

بهره برداری از چندین طرح توسعه ای در بیمارستان مهر برازجان

دسته‌بندی: استان‌ها

همزمان با هفته تامین اجتماعی ، طی آئینی چندین طرح توسعه ای در بیمارستان مهر برازجان به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستانهای شهرستان دشتستان مورد بهر برداری قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در  این آئین با تبریک هفته تامین اجتماعی  گفت: توسعه خدمات درمانی و بهبود زیرساخت‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی استان یکی از راهبردهای اساسی مدیریت درمان و با جدیت دنبال می شود.

  حسن اسماعیلی اظهار داشت:در دوسال اخیر با نگاه توسعه ای به خدمات درمانی تامین اجتماعی استان در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی شاهد بهره برداری و افتتاح یک طرح توسعه ای و عمرانی بوده ایم.

وی افزود: جمعیت 80درصدی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان وظیفه و رسالت ما را در ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب دو چندان کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات مسئله‌ای ضروری برای ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان مهر بود که با جذب اعتبارات توانستیم به این مهم دست یابیم.

دکتر اسماعیلی با اشاره به بهره برداری ده طرح توسعه ای بیمارستان مهر گفت: برای تکمیل و به ثمر نشستن این طرحها بالغ بر 180میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر اسماعیلی اظهار داشت: تجهیز اتاق عمل بیمارستان مهر به دستگاه لاپاراسکوپی یکی از طرحهای مهم و اساسی بود که با پیگیری و تلاش مستمر و با صرف اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال خریداری و نصب شد و اکنون آماده ارائه خدمت به مراجعین می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود:با توجه به حجم مراجعات و محدودیت فضای فیزیکی توسعه درمانگاه بیمارستان مهر نیز یکی از اولویت های توسعه ای بود که با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

 
برچسب: بوشهر ، هفته تامین اجتماعی ، بیمارستان مهر برازجان



https://jahaneghtesad.com/direct/17622


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |