رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری دومین دوره «جشنواره دانش‌آموزی صنایع دستی خلاق» در اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از برگزاری دومین دوره جشنواره دانش‌آموزی صنایع دستی خلاق در این کلان‌شهر خبر داد.

شناسه خبر: 19593
برگزاری دومین دوره «جشنواره دانش‌آموزی صنایع دستی خلاق» در اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین شریعتی با اعلام این خبر گفت: جشنواره دانش‌آموزی صنایع دستی خلاق در نخستین دوره خود با موضوع «انسان، خدا، طبیعت» و شعار «اصفهان شهر جهانی و صنایع دستی» در سه سطح و ۱۲ رشته تخصصی برگزار شد.

وی افزود: در دوره اول جشنواره از بین یک هزار و 804 اثر ارسال شده، یک هزار و 200 اثر به مرحله داوری راه یافتند و پس از داوری نهایی، آثار برتر در مهرماه سال گذشته در نمایشگاه فن‌نما اصفهان ارائه و از آن‌ها تقدیر شد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه دومین دوره این جشنواره با حمایت شهرداری اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برگزار می شود، تاکید کرد: مرحله پایانی دومین دوره این جشنواره با موضوعاتی همچون خلاقیت در بسته‌بندی، توجه به صنایع دستی رو به فراموشی و صادرات در سال ۱۴۰۳ در نمایشگاه فن‌نما اصفهان برگزار و از برگزیدگان در ۹ رشته صنایع دستی در سه سطح و دو گروه مختلف تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره برای ۵۴ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: پوستر دومین دوره این جشنواره طراحی و پس از ترجمه در سایت یونسکو بارگذاری شده است. همچنین در حال حاضر شرکت‌کنندگان در دومین دوره جشنواره صنایع دستی خلاق دانش آموزی می‌توانند آثار خود را در سامانه

http://my.isfahan.ir/

بارگذاری کنند.

شریعتی با تاکید بر اینکه داوری آثار بر اساس شیوه‌نامه جشنواره در دو مرحله انجام می شود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت اکوسیستم صنایع خلاق در شهر اصفهان و ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان است تا بتوانند در حوزه‌های مختلف صنایع دستی به فعالیت بپردازند و به پایداری فرهنگی و اقتصادی شهر کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار