یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7449 21:51 1402/06/21
برای اولین بار در اصفهان انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت به میزبانی واحد آموزش بیمارستان شریعتی

دسته‌بندی: استان‌ها ، درمان
برای اولین بار در اصفهان انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت به میزبانی واحد آموزش بیمارستان شریعتی

دسته‌بندی: استان‌ها ، درمان

اولین دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت با حضور مسئولین و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستانهای سراسر استان به میزبانی واحد آموزش در سالن اجتماعات مدافعان سلامت بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار گردید .

در این دوره که به صورت وبینار انجام شد علیرضا افقهی مدیر بیمارستان شریعتی ضمن خوشامدگویی نکاتی را در خصوص رهبری و مدیریت ارائه کرد. 

 خانم چراغی رئیس اداره اعتبار بخشی استان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با استانداردهای اعتبار بخشی در محور رهبری و مدیریت کیفیت، آشنایی با تدوین برنامه استراتژیک و همچنین آشنایی با استانداردهای بهداشت محیط و چالش های موجود در اعتبار بخشی عنوان کرد .

وی  گفت : تاکنون ارزیابی های جامع اعتبار بخشی در بیمارستانهای کشور در ۵ ماهه اول سال پایان یافته و به یاری خداوند ارزیابی ادواری استانی تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت که در این مرحله پیش بینی می شود تعداد ۴۰ بیمارستان  مورد ارزیابی قرار گیرد .

در ادامه خانم قربانیان استادیار گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص مدیریت استراتژیک و عملیاتی در بیمارستان ها نکاتی را بیان کرد .

در پایان کارشناس برنامه بهداشت محیط بیمارستان های استان به تمدید پروانه های بیمارستان اشاره و تمدید پروانه ها را امری  بسیار مهم قلمداد کرد .

 لازم به توضیح است؛ شرکت در این دوره امتیاز آموزشی ۶ ساعته ضمن خدمت را برای شرکت کنندگان به همراه داشت.

 

برچسب: دانشگاه ، جهان اقتصاد ، درمان ، بهداشت ، اصفهان ، اخبار روز ، بیمارستان ، بیمارستان شریعتی ، علوم پزشکی



https://jahaneghtesad.com/direct/7449


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |