جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3266 18:20 1402/03/12
علم الهدی:

برای اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند؛ باید تکانه ای ایجاد شود

دسته‌بندی: مسکن
علم الهدی:

برای اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند؛ باید تکانه ای ایجاد شود

دسته‌بندی: مسکن

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مشکلات بازار اجاره و مسکن گفت: برای اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود.

حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خراسان رضوی اظهار کرد: اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، نه‌فقط مناطق مرفه نشین بلکه حتی پهنه‌های پیرامونی را هم درگیر کرده است.

وی افزود: مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.

الهدی خاطرنشان کرد: در حوزه حاشیه شهر باید از تشکل‌های مردمی و فعالان حاشیه شهر که عمدتاً جوان، خوش‌فکر و باانگیزه هستند، کمک بگیرید و از نقطه آغاز تا نقطه کمال، جریان را به‌صورت مردم‌پایه مدیریت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد ادامه داد: اصلاح مسیرهای نادرست حاشیه شهر در گرو اصلاح نظام ساخت‌وساز مسکن است که مدت‌هاست این مناطق را به خود درگیر کرده و بهبود شرایط در بسیاری از زمینه‌ها را در گرو خود قرار داده است..

برچسب: جهان اقتصاد ، مسکن ، اجاره ، خراسان رضوی ، اخبار روز ، علم الهدی ، تشکل های مردمی



https://jahaneghtesad.com/direct/3266


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |