سه شنبه 11 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14231 16:15 1403/01/15

بازگشت روند صعودی به بازار بورس

دسته‌بندی: بورس

بازگشت روند صعودی به بازار بورس

دسته‌بندی: بورس

بازار سرمایه در روز رشد شاخص ساز ها توانست با رشدی ۵۶۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار واحد برسد.

بازار سهام معاملات روز جاری را بر خلاف روز گذشته در دامنه ی مثبت آغاز کرد. اما رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد. به شکلی که شاخص کل در نهایت رشد اندکی را تجربه کرد و شاخص هم وزن نیز ریزشی جزئی را پشت سر گذاشت.

 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۵۶۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی جزئی به ارتفاع ۷۵۹ هزار واحد رسید.

 

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «تجلی»، «وسپهر» و «فزر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «ذوب»، «خودرو» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «خاور» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

 

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

 

در بازار امروز ۱۸۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۲ نماد در محدوده منفی بودند. در بازار فرابورس ۱۷۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب: بورس ، بازار سرمایه ، بازار سهام



https://jahaneghtesad.com/direct/14231


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |