شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13884 11:00 1402/12/28
محصول جدید یک خودروساز خصوصی

بازار برای این خودرو فرش قرمز پهن کرد ؛ سدان جذاب 1403 در دسترس متقاضیان

دسته‌بندی: خودرو
محصول جدید یک خودروساز خصوصی

بازار برای این خودرو فرش قرمز پهن کرد ؛ سدان جذاب 1403 در دسترس متقاضیان

دسته‌بندی: خودرو

بازار خودرو در سال 1403 منتظر عرضه یک سدان جذاب است. متقاضیان می توانند سال آینده این محصول را خریداری کنند.

آریزو 6 جی تی محصول جدید مدیران خودرو به زودی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

 

این خودروساز خصوصی از قیمت نهایی این محصول تازه خود رونمایی کرد. متقاضیان می توانند آریزو 6 جی تی را با قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان خریداری کنند. این قیمتی است که مدیران خودرو برای مشتریان خود فاکتور می کند و با توجه به اینکه این خودرو هنوز در بازار حاضر نشده مشخص نیست قیمت بازاری آن چقدر خواهد بود. اما پیش بینی می شود از این محصول سدان مشتریان به خوبی استقبال کنند.

 

آریزو حدود یک دهه است که با مدل های متفاوت در بازار خودرو حاضر بوده و متقاضیان نیز بار که مدلی از آریزو به بازار آمده از آن استقبال خوبی کردند. آریزو 6 و فونیکس آریزو 6 پرو دو مدل آریزو 6 هستند که پیش از این در بازار حضور داشتند. بررسی قیمت تعیین شده برای فونیکس آریزو 6 پرو نشان می دهد قیمت آریوز 6 جی تی حدود 180 میلیون تومان از قیمت کارخانه ای فونیکس آریزو 6 پرو گران تر است.

 

بخشی از این اختلاف قیمت به دلیل آپشن ها و امکانات متفاوت آریزو 6 جی تی به نسبت فونیکس آریزو 6 پرو است.

آریزو 6 جی تی جدیدترین محصول مدیران خودرو است که از یک موتور 1.6 لیتری TGDI سود می برد. همچنین این خودرو از یک گیربکس 7 سرعته نیز برای انتقال قدرت موتور به چرخ ها سود می برد.

 

پیشرانه این محصول مدیران خودرو می تواند حدود 197 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین این پیشرانه نیز گشتاوری 290 نیون متری دارد.

 

حضور این خودرو در بازار می تواند برای محصولاتی از کرمان موتور مانند کی ام سی J7 و همچنین محصولات بهمن موتور مانند ریسپکت رقیب جدی محسوب شود.

 

بازار محصولات چینی در چند سال اخیر بیشتر در قرق خودروهای کراس اوور و SUV قرار داشته و محصولات سدان کمتر در این بازار آفتابی شده اند. حال مدیران خودرو با عرضه آریزو 6 جی تی به دنبال این بوده تا رنگ و بوی تازه ای به بازار خودروهای چینی دهد. 

 

به رغم پیش بینی های صورت گرفته درباره استقبال از آریزو 6 جی تی باید منتظر ماند و دید عرضه این خودرو پشت ویترین مدیران خودرو و همچنین در بازار خودرو چه باز خوردهایی را از سوی مشتریان به دنبال دارد.

برچسب: بازار خودرو ، قیمت خودرو ، مدیران خودرو ، آریزو 6 جی تی



https://jahaneghtesad.com/direct/13884


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |