انجام تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام اورهال و تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی این استان به‌منظور آمادگی در فصل سرد سال خبر داد.

شناسه خبر: 19609
انجام تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی استان اصفهان

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این اقدامات باهدف بهبود و افزایش کارایی و پایداری تأسیسات و خطوط لوله گازرسانی، کاهش احتمال افت فشار و وقوع حوادث انجام می‌شود و در جریان این عملیات، بخش‌های مختلف تجهیزات و تأسیسات گازی استان مورد بررسی، تعمیر و بازسازی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: پس از اتمام اورهال و تعمیرات، انتظار می‌رود که شبکه گازرسانی به‌صورت پایدار و با عملکرد بهتر به مشترکان خدمات‌رسانی کند و چنین اقداماتی معمولاً در بازه زمانی تابستان برنامه‌ریزی و انجام می‌شود تا کمترین اختلال را در فرایند تأمین گاز به مشترکین ایجاد کند و زمینه پایداری جریان گاز در فصل سرد فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اورهال و تعمیرات نه‌تنها به افزایش ایمنی و کیفیت خدمات گازرسانی کمک می‌کند، بلکه باعث ارتقای سطح رضایت مشتریان و کاهش احتمال بروز حوادث می‌شود و شرکت گاز استان اصفهان، در راستای مسئولیت‌های خود، همواره در تلاش است تا با بهبود مستمر خدمات، رفاه و ایمنی شهروندان را فراهم کند.

عسکری در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و پرتلاش این شرکت در بخش‌های مختلف بهره‌برداری، فنی و مهندسی، ستادی و… قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار