جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2458 00:06 1402/02/25
بازار داغ میم‌کوین‌ها اینبار به ‌لطف ایلان ماسک؛

افزایش ۵ هزار درصدی یک میم کوین دیگر پس از توییت ایلان ماسک!

بازار داغ میم‌کوین‌ها اینبار به ‌لطف ایلان ماسک؛

افزایش ۵ هزار درصدی یک میم کوین دیگر پس از توییت ایلان ماسک!

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها باعث شده است بازار این نوع توکن‌ها این روزها بسیار داغ شود. توکن لیدیس (LADYS) که یک میم‌کوین است پس از توییت ایلان ماسک در عرض ۴۸ ساعت بیش از ۵۰۰۰ درصد افزایش یافت و در زمان انتشار این گزارش با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۸۸۹ دلار معامله می‌شود.

روز قبل، ایلان ماسک، کارآفرین سرشناس آمریکایی، تصاویر مجموعه ان اف تی (Milady) را در توییتر منتشر کرد که باعث شد میانگین قیمت فروش این مجموعه افزایش یابد، همچنین به دلیل شباهت توکن لیدیس (LADYS) به این مجموعه ان اف تی، قیمت آن هم رشد بسیار زیادی را تجربه کرد.

 مجموعه ان اف تی (Milady) تصاویر مربوط به انیمه Milady است که در غالب NFT به فروش می‌رسد. طبق گفته توسعه‌دهندگان توکن LADYS این توکن هیچ ارتباطی با مجموعه NFT (Milady)، ندارد.

 توسعه دهنده توکن LADYS گفت؛ این توکن ادای احترامی است به مجموعه Milady که ما همه آن را دوست داریم و می‌شناسیم. LADYS یک میم کوین بدون ارزش ذاتی است و هیچ تیم یا نقشه راه رسمی ندارد، این توکن کاملاً بی استفاده و فقط برای اهداف سرگرمی است. با این حال، سرمایه‌گذاران دریافته‌اند که LADYS فراتر از ارزش یک میم‌کوین است.

در زمان انتشار گزارش، کل ارزش بازار این توکن با حجم معاملات 48 ساعته 330 میلیون دلاری از 100 میلیون دلار گذشت. طبق اطلاعات وب سایت توکن LADYS ، کل عرضه این توکن 888 تریلیون است.

 این وب سایت در ادامه توضیح می‌دهد: از 888 تریلیون توکن 94٪  آن به استخر نقدینگی (LP) ارسال شد و تبدیل به توکن‌های LP شد.

توکن تأمین نقدینگی یا LP Token، توکن‌های خاصی هستند که توسط صرافی‌های غیرمتمرکز ایجاد شده‌اند.

تا اوایل این هفته، توکن LADYS تنها در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ موجود بود و پس از اینکه چندین صرافی اصلی ارزهای دیجیتال آن را در 11 مه فهرست کردند، محبوبیت این توکن افزایش یافت.

 برخی از صرافی‌ها، مانند بای بیت (Bybit) و بیت گیت (Bitget)، علاوه بر لیست کردن ای توکن، استخرهای پاداش‌دهی را برای تشویق به سپرده‌ گذاری توکن LADYS ارائه کردند.

علاوه بر این به‌دنبال افزایش قیمت شدید این میم‌کوین برخی از کاربران در توییتر به تعریف و تمجید این توکن پرداختند، یک کاربر در توییتر نوشت: «LADYS یک میم‌کوین خودسازمان یافته است، توکن LADYS کارما، جذابیت و زیبایی زیادی دارد.»

کاربر دیگری نوشت: «LADYS عشق ابدی است، این توکن عشق غیرقابل توقف است.

افزایش ۵ هزار درصدی یک میم کوین دیگر پس از توییت ایلان ماسک!

این جنون بی مثال سرمایه‌گذارن توکن LADYS توسط بسیاری از کارشناسان بازار رمزارز مورد سرزنش قرار گرفت، یک حساب معروف کریپتویی در توییتر در مورد افزایش قیمت شدید این میم‌کوین و جنون سرمایه گذاران نوشت: «سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها به امید کسب سودهای کلان مانند ریختن پول در یک چاه بی انتها است.»

این حساب معروف کریپتویی در ادامه افزود بهتر است افراد مشتاق به سرمایه گذاری در رمزارز ها با رعایت اصول مدیریت سرمایه گذاری، روی رمزارز های مطرح بازار سرمایه گذاری کنند.

 

منبع: اقنتصادآنلاین

برچسب: جهان اقتصاد ، دلار ، ایلان ماسک ، اخبار روز ، توکن ، میم کوین ، بای بیت ، بیت گیت ، ان اف تی ، لیدیس



https://jahaneghtesad.com/direct/2458


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |