جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 1276 16:44 1402/01/07

افزایش غیرعادی تولید تسلا

افزایش غیرعادی تولید تسلا

برخی از مدل‌های تسلا دیگر در لیست انتظار نیستند.

 به نقل از النهار لبنان، از مدت ها پیش مشتریان تسلا مجبور بودند هفته‌ها، اگر نه ماه‌ها، برای تحویل خودرو‌های الکتریکی جدید خود منتظر بمانند.

اما از این به بعد تغییر خواهد کرد. اگر مشتری یک سدان مدل ۳ جدید بخواهد، به لطف موجودی فراوان، می‌تواند آن را داشته باشد و ظرف یک هفته در گاراژ خود پارک کند.

این شرکت خودرو‌های الکتریکی از ژانویه قیمت‌های خود را هزاران دلار کاهش داد تا فروش را افزایش دهد و مصرف‌کنندگان را به خرید مدل ۳ و مدل Y با ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی فدرال تشویق کند.

البته به دلیل کمبود تراشه و سایر اجزای کلیدی ناشی از همه‌گیری کرونا، غیرعادی است که انبار‌های تسلا پر از اتومبیل‌های آماده تحویل باشد.

ایلان ماسک در جلسات درآمدی این موضوع را تکرار می‌کند که تسلا بیش از آنچه می‌تواند پاسخ دهد تقاضا دارد، این امر در دسترس بودن فعلی خودرو‌ها را شگفت انگیز می‌کند؛ و در مقایسه با آن، عرضه تویوتا پریوس کم مصرف تقریباً در سراسر ایالات متحده وجود ندارد.

تسلا بزرگ‌ترین برند خودرو‌های برقی جهان است، اما ورود مدل‌های جدید شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز، فورد، فولکس واگن، هیوندای و کیا و استارت‌آپ‌هایی مانند ریویان، اخیرا درصدی از بازار خود را از دست داده است.

برچسب: جهان اقتصاد ، کرونا ، فولکس واگن ، تسلا ، ایلان ماسک ، جنرال موتورز ، اخبار روز ، خودرو برقی ، فورد



https://jahaneghtesad.com/direct/1276


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |