جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14397 14:00 1403/01/20
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

افتخار مقاومت، استقلال حماس از جمهوری اسلامی در طوفان الاقصی است

دسته‌بندی: استان‌ها
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

افتخار مقاومت، استقلال حماس از جمهوری اسلامی در طوفان الاقصی است

دسته‌بندی: استان‌ها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با تشریح شرایط حساس منطقه، بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در خصوص خونخواهی و انتقام شهادت شهید زاهدی تاکید کرد.

سردار مرتضی عمومهدی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده بود اظهار کرد: یهودی‌ها از زمان بعثت پیامبر اسلام، همواره راه تقابل با اسلام را پیش گرفتند و با بررسی جنگ‌های پیامبر هم همواره رد پای یهودیان را می‌بینیم.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی ایران، یهود این بار در قالب صهیونیسم باز احساس خطر کرد و تقابل یهود با اسلام باز شدت گرفت و به تحریک کشورهای مختلف علیه جمهوری اسلامی پرداخت؛ چراکه مهم‌ترین بر هم زننده نظم و امنیت خود را اسلام و جمهوری اسلامی می‌داند. جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی یکی از برترین سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی دنیاست، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که این رژیم و سرویس‌های امنیتی و نظامی آن شکست پذیر بوده و امکان محو آن از صفحه روزگار بسیار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این رژیم برای توجیه شکست امنیتی و اطلاعاتی خود از حماس، چاره‌ای جز این نداشت که ایران را مقصر و طراح اصلی عملیات طوفان الاقصی معرفی کند، ادامه داد: در همین راستاست که این رژیم به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده تا بتواند شهرک نشینان صهیونیست را قانع کرده و افکار عمومی را از شکست در برابر غزه و حماس دور کند.

سردار عمومهدی تاکید کرد: افتخار مقاومت اسلامی این است که حماس، مستقل از گروه‌های دیگر مقاومت و جمهوری اسلامی توانست مقابل اسرائیل قد علم کند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز به هر بهانه‌ای به دنبال کشاندن ایران به جنگ مستقیم با خود است تا بتواند پای آمریکا و اروپا را نیز به این جنگ باز کند؛ از این رو باید رفتار متقابل ما با رژیم صهیونیستی دقیق و حساب شده باشد تا هم انتقام خون شهدایی نظیر حاج محمدرضا زاهدی را گرفته باشیم و هم خود را وارد جنگ مستقیم با این رژیم نکنیم.

 
برچسب: اصفهان ، فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/14397


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |