جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 2981 03:09 1402/03/08

اعلام شرایط دقیق دریافت وام روی سند خودرو بدون ضامن

دسته‌بندی: بانک ، خودرو

اعلام شرایط دقیق دریافت وام روی سند خودرو بدون ضامن

دسته‌بندی: بانک ، خودرو

شرایط پرداخت وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو را مشاهده کنید.

گرفتن وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو در کمتر از یکساعت!. با توجه به تقاضای تضامین گوناگون از سمت بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، بیشتر جامعه دنبال وام‌های سریع و بدون نیاز به ضامن هستند. وام با سند ماشین یکی از موردهایی است که نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو جهت رفاه حال کاربرانش این مورد را در مجموعه‌شان گنجانده اند که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتان رو دریافت می‌کنید.

اطلاعاتی که باید درباره گرفتن تسهیلات ماشین بدانید

اطلاعاتی که باید بدانید این است که سود آن تفاوتی با تسهیلات دیگه ندارد. سریع‌تر واریز می‌شود و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. شما فکر کنید یک معامله‌ای در پیش دارید و مقداری از پولتان کم هست تا بخواهید از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتان درست شود، زمان می‌برد؛ ولی با استفاده از وام روی سند خودرو خودتان بدون دردسر در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وام تان را بگیرید.

روش گرفتن وام سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مثل روش‌های دریافت‌های وام‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه ‌به شرایط وام و همچنین مدت ‌زمان بازپرداخت، گرفتن وام با سند خودرو از بانک در سال ۱۴۰۲ را امتحان کنید.

سود بازپرداخت این وام به‌ شکل بانکی است و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را از بانک بگیرید. در این روش تعداد قسط‌ ها حداکثر سی و شش ماهه است و تا سقف شصت الی هفتاد درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان باتجربه و متخصص تماس بگیرید.

برچسب: جهان اقتصاد ، تسهیلات ، وام ، سند خودرو ، وام بانکی ، اخبار روز ، بازپرداخت ، ماشین



https://jahaneghtesad.com/direct/2981


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |