شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 12687 08:35 1402/11/24

ارزانترین بلیط هواپیما را از کدام آژانس بخریم؟

ارزانترین بلیط هواپیما را از کدام آژانس بخریم؟

این روز ها که هزینه ‌های سفر خیلی بالا رفته، اکثر افراد به دنبال راهی برای ارزانترین بلیط هواپیما هستند تا بتوانند از این طریق بخشی از هزینه ‌های سفر را مدیریت کنند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما اولین راهکاری است که برای پیدا کردن بلیط ارزان به شما پیشنهاد می ‌کنیم. البته نکات دیگری هم هستند که در ادامه به آن ها اشاره می‌ کنیم.

نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما

بعضی از افراد به‌جای خرید بلیط هواپیما، سفر زمینی راانتخاب می‌کنند و این‌طوری هزینه ‌های سفر خود را پایین می‌آورند. اما با وجود این همه مشغله و کوتاه بودن تعطیلات، هنوز هم بلیط هواپیما و یک سفر یک الی دو ساعته، بهترین گزینه است. به همین خاطر برای افرادی که قصد دارند سفر هوایی را تجربه کنند، اما به دنبال بلیط ارزان می‌گردند، چند راهکار کاربردی داریم. با استفاده از این راهکارها می‌توانند هزینه‌ های سفر را کاهش دهند.

بلیط ‌های ارزان را در اینترنت جستجو کنید

مراجعه به سایت‌های اینترنتی و پیدا کردن بلیط ‌های ارزان از طریق موتورهای جستجو، بهترین راهکار است. اگر به فکر خرید بلیط هواپیما سیستمی هستید، آسان‌ترین کار جستجو بین سایت‌های مختلف اینترنتی برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما است. به عنوان مثال آژانس پته https://www.pateh.com/ ارائه دهنده ارزانترین بلیط های هواپیمایی است. البته برخی از افراد هم هستند که از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی، بلیط ‌های ارزان را انتخاب می‌کنند. اما ازآنجا که جستجوی اینترنتی نیاز به حضور فیزیکی فرد ندارد، خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و در هر ساعت و مکانی هم امکان رزرو آنلاین بلیط از این طریق وجود دارد.

 

بهترین زمان را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید

امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تمام فصل‌های سال وجود دارد و این بلیط ‌ها دارای قیمت ثابتی هستند. به همین خاطر اکثر افراد بدون جستجو برای پیدا کردن بلیط ‌های ارزان قیمت، به سراغ بلیط ‌های سیستمی می‌روند. درصورتی‌که اگر بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنند، می‌توانند بلیط چارتری یا لحظه آخری را پیدا کنند که دارای قیمت‌های کمی هستند. البته بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ۴۵ تا ۵۰ روز پیش از سفر است. البته این کار بیشتر به درد سفرهای داخلی می‌خورد و اگر بخواهید برای بلیط هواپیما خارجی، اقدام کنید باید حتماً ۵ تا ۶ ماه زودتر به فکر باشید تا بتوانید بلیط ‌های ارزان‌تری را پیدا کنید. بعضی از افراد هستند که برای سفر برنامه‌ریزی کرده‌اند. اما به خیال اینکه می‌توانند در آخرین ساعات پرواز بلیط‌ های لحظه آخری ارزان گیر بیاورند، صبر می‌کنند تا یکی دو روز مانده به پرواز بلیط تهیه کنند. گاهی اوقات این ترفند پاسخگو نیست و مسافران ناچار می‌شوند نسبت به سایرین هزینه ‌های بیشتری برای خرید بلیط پرداخت کنند. بنابراین همیشه به این نکته توجه داشته باشید که چه زمانی برای خرید کدام‌یک از بلیط ‌ها بهتر است.

 

بلیط‌ های چارتری و لحظه آخری را فراموش نکنید

بلیط های چارتر و بلیط ‌های لحظه آخری دارای قیمت‌های نازلی هستند. اما اگر مسافران از طریق آژانس‌های غیر معتبر بلیط تهیه کنند، دچار مشکل می ‌شوند. گاهی هم بابت همان هزینه اندکی که برای خرید بلیط پرداخته‌اند، پشیمان می شوند. معمولاً بلیط ‌های چارتری که از سایت‌های غیر معتبر خریداری می ‌شوند، بلیط پرواز های بی‌کیفیتی هستند که ساعت حرکت آن ها آخر شب یا نیمه شب است. درست است که بلیط ‌های لحظه آخری و چارتری ارزان قیمت هستند، اما دارای قاعده و قانون مشخصی نیستند و این شرکت‌ های چارتر کننده هستند که قیمت و قوانین پرواز را تعیین می‌کنند.

 

یکی دیگر از نکاتی که هنگام رزرو بلیط ‌های چارتر و لحظه آخری باید به آن ها توجه کنید این است که قیمت خرید این بلیط ‌ها برای همه افراد چه کودک باشند، چه بزرگسال، یکسان است. همچنین این بلیط ‌ها معمولاً امکان کنسلی ندارند و اگر از سفر خودتان پشیمان شوید، دیگر نمی ‌توانید پولتان را پس بگیرید.

 

فرودگاه مناسب را انتخاب کنید

گاهی اوقات شهر مقصد دارای یک یا چند فرودگاه است و قیمت بلیط هواپیما در هر یک از این فرودگاه ‌ها متفاوت است. فرودگاه ‌هایی که در مرکز شهر هستند، معمولاً پرواز هایی را پوشش می ‌دهند که قیمت بلیط آن ها بیشتر است. در مقابل فرودگاه‌ هایی که خارج از شهر هستند و مسیر دسترسی آن ها به مرکز شهر دورتر است، پرواز های ارزان‌تر را پوشش می‌ دهند. بنابراین هنگام جستجو و خرید بلیط به این نکته هم توجه داشته باشید.

 

چند روز متوالی در سایت‌ های اینترنتی جستجو کنید

اگر تصور می‌کنید با چند دقیقه جستجو در سایت‌های اینترنتی، کارتان تمام شده و توانسته اید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید، اشتباه می ‌کنید. برای پیدا کردن بلیط ‌های ارزان، بلیط ‌های لحظه آخری یا چارتری باید چند روز متوالی در سایت‌ های مختلف بگردید و هر روز قیمت بلیط ‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. حتی بلیط ‌های چارتری ارزان قیمت هم ممکن است با نزدیک شدن به ساعت پرواز، کاهش قیمت پیدا کنند. بنابراین عجله نکنید و چند روز وقت بگذارید تا بتوانید یک بلیط خوش قیمت بیابید.

 

از تخفیف آژانس ‌های مسافرتی استفاده کنید

اگر همیشه بلیطتان را از طریق آژانس ‌های هواپیمایی معتبر خریداری ‌می کنید، می ‌توانید با بخش پشتیبانی این سایت‌ ها تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به تخفیف‌ های این آژانس‌های مسافرتی را به دست بیاورید. وقتی از زمان تخفیف‌ ها مطلع باشید، می ‌توانید در همان زمان برنامه‌ریزی کنید و برای رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل از طریق این آژانس‌ ها اقدام نمایید. درصورتی‌که در خبرنامه سایت‌ های اینترنتی عضو شوید، اخبار مربوط به تخفیف‌ ها و بلیط‌ های ارزان قیمت برای شما ارسال می‌شود تا هر زمان که موقعیتش را داشته باشید، بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

خرید بلیط ارزان هواپیما از پته

همان طور که در بالا اشاره شد آژانس پته یکی از سایت‌ های فروش بلیط هواپیما است که به واسطه دارا بودن موتورهای جستجوی قوی در عرض کوتاه‌ترین زمان، بلیط‌ های ارزان را برای کاربران جستجو می ‌کند. درصورتی‌که به دنبال بلیط ‌های ارزان هواپیما هستید، می ‌توانید با مراجعه به این سایت و از طریق ابزار هایی مانند نمودار قیمتی، فیلتر قیمت، بلیط ‌های چارتری و لحظه آخری انواع بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید. توجه داشته باشید که شانس خرید بلیط ارزان از سایت پته در روزهای وسط هفته بیشتر است. به‌جای اینکه در تعطیلات به فکر خرید بلیط باشید در روزهای عادی برای رزرو بلیط اقدام کنید. همچنین می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف، بلیط‌های چارتری و لحظه آخری موجود را در این سایت پیدا کرده و آن ها را رزرو نمایید. معمولا در سایت پته، علاوه بر تاریخ مورد نظر کاربران، ارزان‌ترین بلیط‌ها در چند روز قبل و چند روز بعد هم برای آن ها به نمایش در می‌آید. به این صورت اگر بتوانند تاریخ سفر خود را عوض کنند، امکان خرید این بلیط ‌های ارزان قیمت را خواهند داشت.

کلام آخر

علاوه بر بلیط‌های مطمئن سیستمی که اگر به موقع خریداری شوند دارای قیمت‌های مناسبی هستند، بلیط‌های چارتری و لحظه آخری هم جزو بلیط‌های خوش قیمت و ارزان هواپیما هستند. این بلیط‌ها همیشه به فروش نمی‌رسند. بنابراین باید چند روز زمان بگذارید و با حوصله از طریق سایت‌های معتبری چون پته به دنبال این بلیط‌های ارزان قیمت و با کیفیت بگردید.

 
برچسب: بلیط هواپیما ، خرید بلیط هواپیما ، بلیط ارزان هواپیما ، بلیط چارتری ، بلیط هواپیما خارجی



https://jahaneghtesad.com/direct/12687


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |