جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 191452 07:56 1401/05/27
مدیریت پیک بار امسال نتیجه همگرایی در صنعت برق است

مدیریت پیک بار امسال نتیجه همگرایی در صنعت برق است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیریت پیک بار امسال نتیجه همگرایی در صنعت برق است

مدیریت پیک بار امسال نتیجه همگرایی در صنعت برق است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "آرش کردی" در نشست شورای پایایی شبکه برق خوزستان، بیان کرد: امسال تجربه خوبی در صنعت برق به دست آمده و آن همگرایی برای عبور از پیک ۱۴۰۱ بود که با موفقیت تا این لحظه انجام شده است.
وی افزود: این موفقیت اصلا اتفاقی نیست، چرا که با برنامه‌ریزی و همگرایی صورت گرفته، اقدامات با اهمیتی برای مدیریت مصرف برق صورت گرفت بدون اینکه در جامعه تنشی ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت توانیر اضافه کرد: این همگرایی باید در مسائل مالی و اقتصادی صنعت برق نیز ایجاد شود و مدیران در سطح منطقه‌ای و استانی نیز با مطالبه‌گری پیگیر حل مسائل با توجه به ظرفیت‌های منطقه خود باشند تا بتوانیم صنعت را به سرانجام برسانیم.
کردی با بیان اینکه پتانسیل خوزستان در صنعت برق بالا است و این را امسال ثابت کرده‌اند، افزود: خوزستان شرایط ویژه و خاصی دارد و شما رسالت سخت و سنگینی بر عهده دارید که انصافا بخوبی هم از عهده آن برآمدید و ما متوجه این موضوع هستیم.
وی ادامه داد: همه از شما برای خدمت‌رسانی که می‌کنید تقدیر و تشکر دارند و همین همگرایی و روحیه شکل گرفته برای عبور کامل از پیک ۱۴۰۱ ادامه پیدا کند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به تجربه امسال و آنالیز شبکه، نقاط آسیب‌پذیر شبکه برق را شناسایی کنید و برای سال ۱۴۰۲ به فکر رفع آن باشید.
کردی بیان کرد: شرکت‌های برق منطقه‌ای پایه و اساس هر ناحیه هستند که باید کمک کنیم با همگرایی و هم‌افزایی همه مجموعه‌های صنعت برق چه در بحث مدیریت شبکه و چه در بحث مسائل مالی و اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های استانی، صنعت برق را به ریل اصلی خود برگردانیم.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق خوزستان و اقدامات انجام شده برای حفظ پایداری شبکه برق و مشکلات و چالش‌های پیش رو گفت: شبکه خوزستان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و برخی از اتفاق‌ها مانند افزایش دما، سیل، زلزله و گرد و غبار خارج از اختیار ما است که باید شبکه را با این شرایط سازگار کنیم؛ مانند اقداماتی که برای مقاوم سازی شبکه در مقابل گرد و غبار انجام داده‌ایم و اکنون آسیب‌پذیری آن کمتر شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |