جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1217 13:09 1393/01/29
مدیران بانک فرماندهان جبهه کارزار اقتصادی هستند

مدیران بانک فرماندهان جبهه کارزار اقتصادی هستند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مدیران بانک فرماندهان جبهه کارزار اقتصادی هستند

مدیران بانک فرماندهان جبهه کارزار اقتصادی هستند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارپول : مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تشریح شرایط سال گذشته و برنامه های سال جاری گفت: فعالیت بانک توسعه صادرات در زمان تحریم درخشان و عملکرد آن پیروزمندانه بوده است .
مهندس بهمن وکیلی در همایش سراسری مدیران این بانک با اشاره به بروز مشکلات زیادی برای بانک در دوران تحریم گفت:  بروز مشکلات برای بانک توسعه صادرات که در پیشانی تحریم قراردارد شرایطی را پدید آورد که توان خدمت رسانی شایسته به صادرکنندگان در برخی موارد از این بانک سلب شد.
وی درعین حال یادآور شد: تلاش بانک توسعه صادرات جای تقدیر دارد چرا که در این جنگ نابرابر اقتصادی مجموعه همکاران بانک توسعه صادرات مردانه خیلی از مشکلات را به جان خریدند و اقدامات موثر و مفیدی در حوزه هایی چون صدور ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و نقل و انتقال وجوه انجام شد.
وی خطاب به مدیران بانک توسعه صادرات گفت : به باور ما خدمات فرماندهان این جنگ اقتصادی که شما هستید بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است چرا که در جنگ تحمیلی هم دشمن  و هم مکان استقرار و هدف وی مشخص بود اما در جنگ اقتصادی همواره دشمن حرکات جدیدی از خود بروز می دهد. آنها در جنگ اقتصادی تمام زوایای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را هدف قرار می دهند و خوشبختانه نتوانسته اند به اهداف خود دست یابد.
 وکیلی تصریح کرد: اگر این جنگ اقتصادی که به ایران به واسطه تحریم تحمیل شد، در دیگر کشورها صورت می پذیرفت به مدت کوتاهی دچار مشکل می شدند اما به مدد حضورشما کارنامه درخشان در این دوره نصیب بانک توسعه صادرات شد.
وی با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ، بسیاری از موارد مندرج در این سیاستها را متوجه بانک ها بویژه بانک توسعه صادرات دانست و افزود: مهم این است که به این رهنمودها نگاه عملیاتی  بشود و تلقی شعاری از آنها  موجب آسیب می شود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از ضرورت تدوین برنامه عملیاتی بانک با محوریت سیاستهای اقتصاد مقاومتی سخن گفت و اضافه کرد: گرچه ممکن است عملیاتی شدن این برنامه طولانی شود اما لازم است به دور از شعارزدگی و بلند پروازی های نابخردانه بتوانیم خوداتکایی را محقق کنیم.
وی ضمن توانمند توصیف کردن ایران درعرصه تولید نسبت به بسیاری از کشورهای منطقه اظهار داشت : عدم وابستگی به فروش نفت باید موجبات افزایش توان ما در عرصه تولیدات غیرنفتی و صادرات آن را فراهم سازد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |