جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 10959 15:14 1393/12/16
ماجرای یک شب بارانی" در هالیوود

ماجرای یک شب بارانی" در هالیوود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ماجرای یک شب بارانی" در هالیوود

ماجرای یک شب بارانی" در هالیوود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

فیلم کوتاه ماجرای یک شب بارانی به کارگردانی مهدی فرد قادری موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره سینمای جدید هالیوود آمریکا شد.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که هر ساله پذیرای فیلم هایی است که راه های جدیدی برای بیان سینمایی ارائه می دهند، امسال ۵۰ فیلم کوتاه و بلند به نمایش درآمد و در نهایت ماجرای یک شب بارانی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران به عنوان بهترین فیلم کوتاه از سوی هیات داوران این جشنواره معرفی شد.
براساس گزارش انجمن سینمای جوانان ایران، ماجرای یک شب بارانی که پیش از این در بخش ملی و بین المللی جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در آمده است، در مدت زمان ۲۴ دقیقه به داستان جشن تولد پیرمردی می پردازد که با ورود اعضای خانواده اش دستخوش تغییر می شود.
این فیلم که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر تهران تولید شده است، مانند آثار قبلی کارگردان، ساختاری تجربی دارد و سومین سکان - پلان مهدی فرد قادری پس از فیلم های کوتاه تناوب و دایره های معکوس است.
منوچهر علیپور، زهره رمضانی، مهسا فقهایی، کیان درجزی، حسین محروقی، غزال قاسمی، ساینا اسدی، امیر پارسا صفری و مهدی فرد قادری بازیگران این اثر سینمایی راتشکیل می دهند.
مهدی فرد قادری فیلم های کوتاه سایه مه، تناوب، زندگی خورشید، گرامافون، دایره های معکوس، روایت آینه ای داستان های ساده و ماجرای یک شب بارانی را کارگردانی کرده است.
فیلم های فرد قادری تا کنون در بیش از ۳۰ جشنواره ملی و بین المللی به نمایش در آمده و موفق به کسب پانزده جایزه شده اند. جشنواره سینمای جدید از ۲۳ تا ۲۵ فوریه (چهارم تا ششم اسفند ماه) در هالیوود آمریکا برگزار شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |