جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 167620 14:09 1400/10/11
عملیاتی شدن  پروژه های طراحی شده در سال مالی گذشته

عملیاتی شدن پروژه های طراحی شده در سال مالی گذشته

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
عملیاتی شدن  پروژه های طراحی شده در سال مالی گذشته

عملیاتی شدن پروژه های طراحی شده در سال مالی گذشته

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیر عامل شرکت پاکسان گفت : ما درسال مالي گذشته پروژه هاي متعددي را طراحي نموديم كه بسياري از آنها عملياتي شدند.

توليد کننده محصولات شوينده و بهداشتي در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همانطور كه اطلاع داريد رهبر معظم انقلاب در سال هاي اخير تاكيدات بسياري بر مساله رونق توليد، جهش توليد،‌پشتيباني از توليد و... دارند و به نوعي هركسي كه مي تواند در اين برهه حساس كشور خدمتي در اين راستا انجام دهد بايد به اين وظيفه خود عمل نمايد و ما نيز به عنوان سربازان اقتصادي بايد تلاش كنيم تا به منويات حضرت آقا جامه عمل بپوشانيم.

حسن بقایی مدیر عامل شرکت پاکسان  با بیان اینکه به دليل نياز مبرم كشور به مواد شوينده و بهداشتي در زمان شيوع بيماري كرونا و لزوم ارتقاي بهداشت عمومي كشور،با برنامه ريزي و تعريف هدفمند پروژه هاي بنيادي از تمام ظرفيت ها استفاده نموده ایم،افزود: بر همين رويكرد ما درسال مالي گذشته پروژه هاي متعددي را طراحي نموديم كه بسياري از آنها عملياتي شدند، برخي در مرحله آزمايشي و برخي ديگر در مراحل پاياني فاز مطالعاتي قرار دارند كه به حول قوه الهي در سال جاري مالي تمامي اين اقدامات عملياتي خواهد شد.

مدیرعامل این مجموعه تولیدی با بیان اینکه مساله صادرات و ارزآوري جزو مسائل و مواردي است كه در سياست هاي كلان كشور نيز به آن توجه ويژه اي شده است ،ادامه داد: باتوجه به تحريم ها و محدوديت هاي حاصل از اين مشكل يكي از راهكارهايي كه مي تواند به ما در تامين ارز لازم كمك كند همين مساله صادرات است كه بايد با برنامه ريزي و عملكرد مناسب بتوانيم نسبت به توزيع محصولاتمان در بازارهاي هدف اقدام كنيم و درآمدهاي حاصل از آن را صرف بهبود فضاي كسب و كار و در نتيجه رفاه عمومي جامعه نماييم.

بقایی تاکید کرد: هدفگذاري ما در حوزه صادرات در چندين بخش صورت گرفته است كه مي توان به رشد فروش، توسعه جغرافيايي،‌خلق محصول اشاره كرد كه با اقدامات صورت گرفته در اين حوزه ما توانستيم كشورهاي مقصد صادراتي را به 24 كشور در قاره هاي آسيا، اروپا و آفريقا افزايش دهيم كه حاصل آن فروش بيش از 5/12 ميليون دلاري  براي مجموعه است.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه سرمايه هاي انساني به مثابه موتور محركه سازمان هستند و هرچه كه در اين حوزه هزينه شود،گفت: سرمايه گذاري در جهت رشد و بالندگي سازمان محسوب مي شود چرا كه احساس تعلق به سازمان و بهره وري را در ميان كاركنان افزايش مي دهد كه اين امر نيز به نفع و مصالح سازمان است.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان مجموعه تولیدی خود خاطرنشان کرد:زماني كه كاركنان مجموعه متوجه اين مساله باشند كه مدير مجموعه به همه جوانب شركت اعم از محيط فعاليتشان، امكانات شغلي و رفاه زندگي و خانواده‌شان اهميت مي دهد قطعا آنها نيز با دلسوزي تمام نسبت به مجموعه فعاليت مي كنند كه اين كار منجر به عملكرد بهتر و خروجي هاي به مراتب باكيفيت تري از سازمان خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |