شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 120948 11:58 1399/09/02
ضرورت تقویت و ترویج تفکر بسیجی برای پیشبرد برنامه های توسعه کشور

ضرورت تقویت و ترویج تفکر بسیجی برای پیشبرد برنامه های توسعه کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ضرورت تقویت و ترویج تفکر بسیجی برای پیشبرد برنامه های توسعه کشور

ضرورت تقویت و ترویج تفکر بسیجی برای پیشبرد برنامه های توسعه کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی در این پیام بر ضرورت تقویت و ترویج این تفکر جهت پیشبرد برنامه های توسعه کشور و افزایش روحیه ایثار و مجاهدت در میان جوانان به عنوان نسل آینده تاکید کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن هفته بسیج و چهل و یکمین سالگرد تاسیس این نهاد برآمده از دل انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم برای همه کسانی است که دل در گرو این انقلاب بسته اند و شاهد و ناظر نقش آفرینی های فرزندان بسیجی خود در مقاطع مختلف این انقلاب بوده اند تا یکبار دیگر با این نهاد مردمی عقد اخوت ببندند و بر تداوم راه آنها تاکید کنند.
نقش بی بدیل بسیجیان درسال‌های اول انقلاب اسلامی با ورود آنها به جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی خود را نشان داد و ایثار و فداکاری با نام آنها عجین شد و دربعد از جنگ نیز در عرصه های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی تداوم یافت، بطوری که امروز همه باور دارند تفکر بسیجی و تلاش ها و رشادت های بسیجیان عامل موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی و موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور بوده است.
تردیدی نیست که برای حفظ این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، غیر از عمل به تفکر بسیجی در تک تک امور اجرایی و لحاظ کردن آن در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، باید بر تعمیق این تفکر در میان نسل جوان برای افزایش روحیه ایثار و مجاهدت آنها تاکید کرد.
پیروزی های فرزندان این مرز و بوم در در عرصه های مختلف علمی و صنعتی جهان نیز که با خودباوری و ایمان این عزیزان به دست آمده است، چیزی جز تمسک آنها به ریسمان تفکر بسیجی نیست، چرا که وقتی دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت آنها با این تفکر درهم آمیخته، این معجزه ها نیز به وقوع پیوسته است.
اینجانب فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج را به همه بسیجیان عزیز در جای جای ایران به ویژه خواهران و برادران دریا دل بسیجی جزیره قشم که پیروان راستین ائمه اطهار (ع) به ویژه شهید والا مقام کربلا حضرت امام حسین (ع) هستند، شادباش می گویم و امیدوارم با همت والای این عزیزان، کشورمان به همه آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) دست پیدا کند. ان شاالله.

حمیدرضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |