شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11581 13:41 1394/01/22
ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۳ فروردین

ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۳ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۳ فروردین

ستون اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۳ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مردم نگران نباشند فعلاً برنامه‌ای برای محدودیت شبکه‌های اجتماعی نداریم

اخیراً یکی از معاونان وزیر ارتباطات گفته بود لازم است بر روی فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی نظارت بیشتری شود و فعالیت‌های آنها به گونه‌ای قانونمند شود که اپراتورهای تلفن همراه در طرح‌های تجاری خود با مشکل مواجه نشوند. محمود واعظی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این اظهارات و نیز نگرانی کاربران از این موضوع، توضیح داد: مردم اصلاً نگران نباشند. تصمیم مشخص ما آن است که فعلاً برنامه‌ای برای محدودیت فعالیت شبکه‌های اجتماعی موبایلی نداریم و قطعاً زمانی این موضوع را اعلام خواهیم کرد که جایگزین‌های مناسبی برای این شبکه‌ها در داخل کشور ایجاد شده باشد. به همین منظور اکنون هیچ تصمیمی برای محدود کردن شبکه‌های اجتماعی نداریم.

تهدید استاندار به قطع آب مشترکان پرمصرف

استاندار تهران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: میزان مصرف آب دستگاه‌های اجرایی ماه به ماه مقایسه خواهد شد و هر دستگاهی که کوتاهی کند، تذکر می گیرد.سید حسین هاشمی در گفت‌وگو با ایسناتاکید کرد: مردم همچنان که سال گذشته همکاری خوبی در زمینه مدیریت مصرف داشتند، امسال نیز مجدانه این موضوع را در برنامه‌های خود لحاظ کنند.استاندار تهران ضمن هشدار به مشترکان پرمصرف افزود: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف از سوی مشترکان احتمال قطع انشعاب آنان وجود دارد.

ایران ۶۰ میلیون متر مکعب از گاز عراق را تامین می‌کند

در حالی که به نظر می رسید به دلیل فعالیت گروه تروریستی داعش در عراق، صادرات گاز ایران به این کشور بیش از پیش به تعویق بیافتد، گاز ایران از پایان اردیبهشت ماه به بغداد منتقل می‌شود و با نهایی شدن قرارداد با بصره، در مجموع میزان صادرات گاز به عراق به بیش از ۶۰ میلیون متر مکعب در روز می رسد.

تا دو سال دیگر با قطار به گیلان بروید

معاون ساخت وتوسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت احداث خط‌آهن قزوین - رشت را تشریح کرد و گفت: چنانچه منابع مالی به موقع در همین ابتدای سال و به طور کامل اختصاص یابد، این خط آهن تا دو سال آینده به رشت می‌رسد. سید‌مسعود نصرآزادانی با بیان اینکه پروژه راه آهن قزوین-رشت با مشکلات متعددی از جمله مشکلات مطالعاتی درباره مسائل زمین‌شناسی٬ آزادسازی مسیر و حفر تونل مواجه است٬ گفت: البته بخش عمده حفر تونل‌ها انجام شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |