جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11778 13:25 1394/01/28
ستون اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ فروردین

ستون اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ستون اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ فروردین

ستون اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ فروردین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

    2/6میلیون شغل در انتظار تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰درصد پیشرفت

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : طرح های دارای ۵۰درصد پیشرفت در اولویت تکمیل و بهره برداری هستند. علی یزدانی در نشست فعالان اقتصادی شهرستان بهار افزود : اگر طرح های نیمه کاره با اولویت طرح های دارای ۵۰ درصد پیشرفت تکمیل و وارد فاز بهره برداری شود ، بالغ بر ۲ میلیون و ۵۹۰هزار شغل جدید در کشور ایجاد می شود.معاون وزیر صنعت گفت: در بودجه سال ۹۴ نیز ردیف مستقلی برای حمایت از صادرات غیر نفتی در نظر گرفته شده است.

بهره‌برداری از ۱۵ نمونه معدن در کشور

معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی ایران گفت: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ذخایر فسفات رسوبی حرف اول را در ایران می زند. بهروز برنا افزود: امروز روزی خوب برای سازمان زمین شناسی ایران خواهد بود چرا که با استقرار نمایندگی استارت شروع فعالیت خود را در استانی با پتانسیل های بالای معدنی زده است.وی عنوان کرد: در کشور ۷۰ نوع از معادن به بهره برداری رسیده و ۱۵ نمونه معدن دیگر همانند خاک های نادر، نیکل و کواتر در حال به بهره برداری رسیدن است و این نشان از تنوع معدنی ایران است.

گردهمایی استراتژی های توانمند سازی زنان

گردهمایی استراتژی های توانمند سازی زنان با حضور محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ دکتر مجتبی رجب بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مهندس سهیلا جلودارزاده مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۵ فروردین ماه در سالن «وفاغفاریان» سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این مراسم، از تفاهم نامه امضا شده بین سازمان مدیریت صنعتی و دفتر بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت، رونمایی شد.

خودکفایی در تولید سیم و کابل

دبیر انجمن تولید کنندگان سیم و کابل کشور با اشاره به تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن سیم و کابل در کشور مدعی شد که تولید کنندگان داخلی می‌توانند کل نیاز کشور را تامین کنند.حق‌بیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر در کشور انواع سیم و کابل‌های مخابراتی فشار قوی، فشار ضعیف،‌ ساختمانی و... تولید می‌شود،‌ گفت: از لحاظ تولیدات کشور ما نیازش تامین است و نیازی به واردات در این حوزه وجود ندارد.وی افزود: در عین حال متاسفانه برخی از افراد به نام پروژه‌ها و مسائل دیگر اقدام به واردات سیم و کابل می‌کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |